چند پیمانکار خاطی بعد از حذف عنوان «شهید» از تابلو معابر برکنار شدند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی شهردار تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشید الدین فضل‌الله با تأکید بر اهمیت احداث این پل در جمع خبرنگاران گفت: پروژه پل شهید خلبان نوروزی امکان دسترسی به ولنجک، نمایشگاه و دانشگاه شهید بهشتی را فراهم می‌کند که حجم زیادی از ترافیک این گلوگاه با احداث این پروژه برطرف می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: با احداث این پل بخشی از ترافیک به حوزه شمالی انتقال پیدا می‌کند و در کنار آن عرض شهید رشید الدین نیز افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
شهردار تهران با اشاره به اینکه احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران با همکاری نمایشگاه بین المللی تهران انجام شده است، گفت: این پروژه یکی از گره‌های ترافیکی منطقه را باز کرد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط بتوانیم دیگر گره‌های ترافیکی منطقه و پایتخت را از بین ببریم.
,
 
,
حناچی در توضیح تفاهم نامه فی مابین شهرداری تهران با وزارت امور خارجه تصریح کرد: امضای این تفاهم نامه در اجرای مصوبه سال ۸۲ بود که شهرداری موظف شد به میدان مشق توجه کند.
,
 
,
او با اشاره به موزه‌های میدان مشق افزود: موزه ملک، ایران باستان، عبرت و ... موزه‌هایی هستند که در کنار موزه اسناد وزارت امور خارجه و ساختمان وزارت نفت می‌توانند ظرفیت بی بدیلی را برای پایتخت ایجاد کنند.
,
 
,
شهردار تهران درباره امضای تفاهم نامه مربوط به نظافت مسیر پیاده‌روی اربعین توسط نیروهای شهرداری تهران گفت: اجرای این تفاهم نامه بر اساس رویکرد عطر سیب انجام خواهد شد و تلاش داریم نیروهای داوطلبی که از شهرداری تهران مأمور خدمات رسانی به زائران اربعین می‌شوند ضمن ارائه خدمات به زوار، در مسیر اعتلای نام ایران و اربعین حسینی تلاش کنند.
,
 
,
حناچی تأکید کرد: ما در شهرداری تهران در اجرای این تفاهم نامه مدیریت فرهنگی داریم و این پروژه پروژه‌ای مردمی است که شهرداری تهران بستر آن را فراهم می‌کند.
,
 
,
شهردار تهران درباره بخشنامه عزل پیمانکاران خاطی که نسبت به اصلاح مغایرت تابلو‌های معابر (حذف واژه شهید) گفت: این بخشنامه روز چهارشنبه صادر شد و هنوز گزارشی مبنی بر تخلف پیمانکاران خاطی به دست ما نرسیده و ما منتظر دریافت گزارش‌ها در این بخش هستیم.
,
 
,
او در پاسخ به این سئوال که برنامه شهرداری تهران برای روز تهران چیست؟ تصریح کرد: در روز تهران برنامه و هدف ما این است که ارزش‌هایی که از سوی مدیریت و مردم مورد توجه قرار نمی‌گیرند و یا ارزش محسوب نمی‌شوند، مورد توجه قرار گیرند و ما در روز تهران برنامه‌های متفاوتی داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حناچی درباره بخشنامه عزل پیمانکاران خاطی شهرداری تهران درخصوص حذف عنوان شهید از تابلو معابر توضیحاتی داد.