امروز یمنی ها با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، آمریکا را له کرده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام‌جمعه تویسرکان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در تویسرکان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس شد، همه و همه به برکت محرم و صفر و حرکت ملت ما در مسیر مکتب سیدالشهداء(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: اگر امروز ما پیشرو و مقتدر در دنیا حرکت می کنیم به خاطر لبیک به امام حسین(ع) و ولایت فقیه است و این نظام با خون شهدا آبیاری شده و تا ابد پیروز و سرافراز مانده و می ماند.

,

امام جمعه تویسرکات افزود: امروز این انقلاب ما پس از چهار دهه توانسته مقتدرانه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کند و با تفکری عاشورایی در برابر ظالمان زمانه ایستاده است.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز همچنین شاهد هستیم که شکوه جبهه مقاومت به برکت مکتب عاشورایی برنامه های خود را غرور آفرین و مقتدرانه در جهان پیش می برد و آن مزدوران امریکایی که به کمک اربابان جنایتکار خود امید بسته بودند، امروز در عربستان شکست خورده اند.

,

, ,

وی عنوان کرد: امریکا با تمام توانش در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانست مقاومت کند و ارتش یمن پهبادهای به ظاهر پیشرفته اما پوشالی امریکا را نابود ساخت.

,

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: این پیروزی های جبهه مقاومت به برکت اشاعه تفکر فرهنگ انقلاب و مقاومت دلاودهای رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، اینکه می توان در برابر ظالمترین ظالمان ایستاد.

,

حجت الاسلام موحدی افزود: امروز امریکا می داند اگر یکی بزند 10 تا می خورد، چرا که توان تسلیحات دفاعی ما چندین برابر برتر از سلاح های جنگی امریکا است.

,

داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است

, داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است, داشته های ملت ما همه از فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است,

«سرهنگ مرتضی سیاهپوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم گفت: هرچه امروز داریم از فرهنگ بی نظیر دفاع مقدس و شهادت است و هر اندازه از این فرهنگ فاصله گرفتیم به همان اندازه در انجام کارها ناموفق بودیم.
وی اظهار کرد: دشمن این مسئله را خوب فهمیده و به دنبال نابودی این فرهنگ چه در کتاب های و حذف نام شهدا از کوچه هاست.

,
,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: اما این توطئه ها خنثی می شود چرا که خدا جایگاه شهدا را جایگاه والایی قرار داده است.
انتهای پیام/

,
]
امام‌جمعه تویسرکان گفت امریکا و آل سعود با تمام توانشان در برابر ارتش قهرمان چند هزار یمنی نتوانستند مقاومت کنند و ارتش یمن پهبادهای به ظاهر پیشرفته اما پوشالی امریکا را نابود ساخت و این ها به برکت اشاعه فرهنگ مقاومت دفاع مقدس است.