دیدار مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

,

 

,

وی اظهار کرد: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

,


امام جمعه ایلام افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

,
,

 

,

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

,

 

,


وی اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

,
,

 

,


شاکرمی افزود: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

,
,

 

,

گفتنی است مسئولان استان امروز از خانواده های شهیدان "حسن لطفی"، "یادگار امیدی" و عینعلی پولادی" دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد استان با خانواده های معظم شهداء دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.