رژه اقتدار نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، همزمان با هفته دفاع مقدس که اولین روز آن به "قدرت-توانمندی اقتدار نیروهای مسلح" نامگذاری شده است، نیروهای مسلح اردبیل نیز همزمان با سراسر کشوربا حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در میدان ارتش اردبیل رژه رفتند تا با به نمایش گذاشتن توانمندی های خود، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

, ,

این مراسم با ادای احترام مسئولان بلند پایه استان اردبیل به مقام شامخ شهدا آغاز شد و پس از سخنرانی سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یگان های رزمی نیروهای مسلح استان از جمله سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و اقشار بسیج در مقابل حایگاه به رژه رفتند.

,

اجرای سرود توسط بسیجیان و اجرای هنرهای رزمی در کنار رژه خودروهای زرهی و نمایش بخشی از توانمندی های دفاعی ایران اسلامی در برابر دشمنان از جمله برنامه های این مراسم بود.

,

 

,

 کمترین تحرک از سوی دشمن با صلابت تمام جواب داده می شود/ جوانان امروزی شهدا را الگوی خود قرار دهند

,  کمترین تحرک از سوی دشمن با صلابت تمام جواب داده می شود/ جوانان امروزی شهدا را الگوی خود قرار دهند,  کمترین تحرک از سوی دشمن با صلابت تمام جواب داده می شود/ جوانان امروزی شهدا را الگوی خود قرار دهند,

سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار داشت: مراسم رژه در واقع یک یادواره و گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس است، دورانی که رزمندگان از جان و مال خود گذشتند تا آب و خاک کشور را با اقتدار حفظ کنند.

,

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: اگر در دوران دفاع مقدس توجه خدا، توجه مردم، امام و رهبری نبود این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به دست نمی آمد.

,

سردار بابازاده بیان کرد: صلابت و اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم و امروز باید همچون روزهای آغازین انقلاب و زمان دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان و نظام و رهبری باشیم.

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه سختی های روزگار را در دوران هشت سال دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم تا امروز به این آرامش و اقتدار و امنیت در منطقه و خاورمیانه دست یابیم، افزود: سرداران رشید اسلام صیاد شیرازی ها و باکری ها الگوی بزرگ برای جامعه جوانان ما هستند و باید جوانان امروز شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را که برگرفته از مکتب حسینی و عاشورایی بود الگوی خود قرار دهند.

,

وی با تشریح تحرکات اخیر دشمن در خاورمیانه و منطقه، بیان کرد: سریال پیروزی ها، صلابت و اقتدار ما در مقابل توطئه های دشمنان، اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های آنان در منطقه ادامه خواهد داشت.

,
سردار بابازاده ادامه داد: گفتمان های ما گفتمان های ارزشی و انقلابی است و امروز آمادگی رزمندگان اسلام، بسیج، سپاه، ارتش و مرزبانی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور را دارند و دشمن هیچ علطی نمی تواند بکند. 
,
 
,
وی گفت: با کمترین تحرکات و عکس العمل دشمن علیه کشورمان،عکس العملی با شدت و جدیت تمام عیار نیروهای مسلح کشورمان روبرو خواهند شد.
,
 
,

دشمن امروز در مقابل ایران ذلیل و خاضع است

, دشمن امروز در مقابل ایران ذلیل و خاضع است, دشمن امروز در مقابل ایران ذلیل و خاضع است,

در ادامه آیت الله سید حسن عاملی  نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری نقش سپاه را به خوبی در هشت سال دفاع مقدس و دیگر صحنه های حساس لمس کرده‌اند.

,

وی افزود: بر همین اساس امروز از قدرت ایمان و اقتدار پاسدارن ما واهمه سنگینی دارند بنابر این دست به اقدامات مختلفی می زند تا شاید بتواند خدشه ای به اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی وارد کند.

,

, ,

 

,
امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمن توطئه اساسی علیه ایران دارد، اما تجربه نشان داده که هر کدام از این توطئه‌ها جمهوری اسلامی را قدرتمند‌تر کرده است و حرکت‌های آن‌ها نتیجه‌ای جز اقتدار و بلند شدن صدای جمهوری اسلامی ایران در جهان نداشته است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: امروز هر کسی در دنیا می‌خواهد در مقابل ظلم ایستادگی کند به مقام معظم رهبری نگاه می‌کند و از ایشان الگو می‌گیرد.
,

 

,

انتهای/آ

]
مراسم رژه ۳۱ شهریور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی در اردبیل برگزار شد.