لزوم تجهیز بیمارستان قائم اسدآباد در آستانه اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان ۴۲ نفر کارشناس در مرکز حوادث و فوریت پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسداباد شاغل هستند، اظهار کرد: این مرکز دارای ۵ پایگاه و ۶ کد فعال به همراه ۸ دستگاه آمبولانس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: مرکز فوریت پزشکی اسدآباد در از ابتدای تیرماه سال گذشته تا شهریورماه امسال، تعداد سه هزار و ۲۷۴ ماموریت را انجام داده اند که از این تعداد دو هزار و ۴۵ ماموریت شهری و هزار و ۲۲۹ مورد مأموریت به صورت جاده‌ای انجام شده است.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: میانگین زمان رسیدن بر بالین بیمار در حوادث شهری ۴/۷ دقیقه و در حوادث جاده‌ای ۸/۱۷ دقیقه است که این میزان از نرم کشوری کمتر و وضعیت شهرستان در این شاخص از وضعیت کشوری بهتر است.

,

وی همچنین با اشاره به مشکلات مرکز حوادث پزشکی اجرای قانون ارتقاء بهره‌وری کارکنان، تجهیز اتاق E.O.C از نیازهای این مرکز دانست.

,

مخصوصی با تأکید بر راه‌اندازی پایگاه دوم شهری، تصریح کرد: محل ساخت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی جانمایی شود و در جهت تهیه زمین پایگاه جاده‌ای وندرآباد تلاش کنیم.

,

وی همچنین تأکید کرد: پد بالگرد باید در اسدآباد راه اندازی شود چرا که شایسته نیست در آستانه اربعین شهرستان اسدآباد که در مسیر اصلی بزرگراه کربلا قرار دارد، پد بالگرد نداشته باشد و باید در بیمارستان حضرت قائم قبل از اربعین  راه‌اندازی شود.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تأکید بر افتتاح پایگاه ۲ شهری افزود: پایگاه ۲ شهری در اسرع وقت در محل بیمارستان امیرالمومنین ع راه‌اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد نیازمند راه‌اندازی پد بالگرد بیمارستان حضرت قائم(عج) است، گفت: شایسته نیست در آستانه اربعین شهرستان اسدآباد که در مسیر اصلی بزرگراه کربلا قرار دارد، پد بالگرد نداشته باشد و باید تا قبل از اربعین راه‌اندازی شود.