توضیحات پلیس در خصوص مفقود شدن دختر 21 ماهه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه رصد مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و اعلام آخرین وضعیت ترافیکی روز اول مهر در جمع خبرنگاران به موضوع مفقودی کودک ۲۱ ماهه به نام زهرا در محله قلعه نو شهرری پرداخت و اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته این اتفاق به وقوع پیوست و  بعد از تماس خانواده با پلیس ۱۱۰ مأموران پایگاه نهم بلافاصله در محل حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: آخرین بررسی ها دیروز انجام شد و برای بازدید و بررسی کانال حتی سگهای تخصصی نیز به محل اعزام شدند.
,
 
,
وی با بیان این مطلب که در فیلم موجود در دوربین های مداربسته که آخرین تصاویر زهرا را ثبت کرده چیزی در خصوص ربایش مطرح نبوده اعلام کرد: در فیلم مشاهده می‌کنیم که خود بچه از در خارج شده و به سمت دیگر می رود.
,
 
,
وی گفت: با پدر و مادر کودک صحبت کرده‌ایم آنها نیز مظنون به کسی نیستند اما چند فرضیه داریم که فرضیه جدی ما کانال آب است.
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: سه چهار گزینه دیگر نیز در حال بررسی است اما باید اعلام کنم تاکنون به مسئله و ردی در خصوص ربایش دست نیافته ایم.
,
 
,
وی گفت ما از مردم نیز درخواست کمک کرده ایم و اعلام کردیم که اگر کسی از بچه اطلاع دارد به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهد اما متاسفانه یکی دو تماس اخیر با خانواده فقط برای مزاحمت بوده است.
,
 
,
لطفی با تاکید بر این مطلب که از ابتدای سال تاکنون موضوع ربایش در تهران نداشته‌ایم اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و اقدام پلیس بتوانیم کودک را پیدا کنیم.
,
 
,
منبع: فارس
]
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در خصوص مفقود شدن کودک ۲۱ ماهه به نام زهرا در محله قلعه نو شهرری توضیحاتی ارائه کرد.