یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس را زنده می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم هماهنگی و برنامه ریزی سومین یادواره شهدای مردمی گردان 505 محرم گفت: شهیدان یک جایگاه برجسته و نقش پیشرونده ای در انقلاب اسلامی داشتند و امروزه ستون مستحکم این جامعه مرهون ایثارگری ها و رشادت های هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

وی با بیان اینکه واقعه شهادت شهیدان مستندی از عاشورا است، اظهار کرد: شهدا و جانبازان و آزادگان در واقع واژه های ایثار و از خود گذشتگی را به صورت عملی به همگان نشان دادند.

,

 

,

وی افزود:بایستی با هماهنگی همه دستگاه ها بتوانیم یادواره ای برای شهدا برگزار کنیم که یاد و نام شهدا و روش زندگی آن ها را به آیندگان انتقال دهد.

,

 

,

سردار شاکرمی بیان داشت: مصمم هستیم که در همین یادواره، کتاب شهدای محرم که در خصوص عملیات 505 محرم است را رونمایی کنیم که بیانات جالبی را از رزمندگان آن زمان خواهد داشت.

,

 

,

فرمانده سپاه امبرالمومنین (ع) تصریح کرد:کارهای نمایشی، اشعار حماسی و کارهای فاخر در یادواره های شهدا می تواند باعث شود تا اقشار مختلف مردم بیشتر به یادواره ها جذب شوند و تاثیر بیشتری روی آن ها داشته باشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند و به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس را زنده می کند، گفت: شهیدان یک جایگاه برجسته ونقش پیشرونده در انقلاب اسلامی داشتند وستون مستحکم این جامعه ما هستند.