افتتاح آموزشگاه برکت نصر در سرپل‌ذهاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، آیین افتتاح آموزشگاه برکت نصر صبح امروز سه‌شنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سرپل‌ذهاب، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در سرپل‌ذهاب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

محمد مخبر در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان کرمانشاه در دفاع مقدس سینه ستبر ایران اسلامی در برابر دشمن بوده است.

,

وی افزود : ستاد اجرایی فرمان امام (ه) از اولین دستگاه‌هایی بود که از روزهای اول بعد از زلزله در این مناطق حاضر شد و خدمات خود را در حد توان به زلزله زدگان ارائه کرد.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: ستاد اجرایی قبل از زلزله ۳۹ مدرسه را در کشور ساخته بود و در جریان زلزله نیز تعداد ۱۰ مدرسه تخریب شده را بازسازی کرد.

,

این مسئول بابیان اینکه ما از روزهای اول به فکر معیشت خانواده‌هایی که سرپرست خود را از دست داده بودند بودیم، تصریح کرد: 300 خانواده در مناطق زلزله زده سرپرست خودرا ازدست دادند که ما تعهد کردیم برای آنها اشتغال ایجاد کنیم  و امروز هم به وعده خود عمل کرده‌ایم.

,

 

,

, ,

مخبر ادامه داد: تفاهم نامه ما در سه سال گذشته ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار نفر بود که امروز ۱۲ هزار و۵۰۰ شغل ایجاد شده و تا پایان سال که پایان تعهد 3 ساله است به ۱۵ هزار شغل خواهیم رسید.

,

وی با بیان اینکه یک تفاهم نامه 3 ساله جدید با استاندار کرمانشاه منعقد شده است، ادامه داد: ۱۵ هزار شغل جدید که ۵۰۰ مورد آن طرح های زودبازده خواهد بود طی 3 سال آینده در استان کرمانشاه ایجاد خواهد شد.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  همچنین از تامین اعتبار برای مدارس عشایری خبر داد و گفت: درخواست دیگر استاندار در خصوص کانکسی شدن مدارس چادری عشایری استان بود که ما پذیرفتیم با تامین اعتبار لازم این مدارس چادری را به کانکس تبدیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
آموزشگاه برکت نصر با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سرپل‌ذهاب افتتاح شد.