اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ب اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای کشور با عنوان رسانه یاران در خراسان جنوبی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی و جمعی از مدیران دستگاه اجرایی و خبرنگاران استان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی
, اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی, اهداف مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی,
شامل ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، فقر زدایی و رفع محرومیت، برون سپاری و توسعه خدمت رسانی به محرومین و تکریم آنان، توسعه مشارکت های مردمی، تعامل و ارتباط سازنده و موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی، شناسایی و جذب نیکوکاران و حامیان و عدالت گستری است.
,
 
,
از دیگر اهداف این مرکز نیکوکاری ارتقای سطح مشارکت های مردمی با نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری، ارائه خدمات آموزشی، مشاوره ای، و فرهنگی با همکاری نهادهای حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیّرین، مردمی شدن مشارکت های اجتماعی با بهره گیری از توان رسانه ها و ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان و جذب مشارکتها در راستای توانمند سازی و خودکفایی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای کشور با عنوان رسانه یاران در خراسان جنوبی با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله‌علیه افتتاح شد.