ویزیت رایگان 100 بیمار در طرح شهید رهنمون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بهروز، مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج در ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و مشاوره ای تدوین شده که در روستاهای کمتر برخوردار با جمعیت تحت پوشش بیش از 3 هزار نفر اجرا می گردد و در تربت حیدریه نیز پس از تشکیل جلسه مشترک با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی روستای سلطان آباد رخ به عنوان محل اجرای این طرح انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این طرح در راستای رسالت بسیج در اعتلای خدمات بهداشتی، درمانی در حال اجراست و امیدواریم با تداوم این طرح با کمک دانشگاه علوم پزشکی و همت کانون بسیج جامعه پزشکی شاهد کاهش مشکلات بهداشتی درمانی مردم این منطقه باشیم.

,

بهروز خاطر نشان کرد: بر همین اساس و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس هفتمین مرحله طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه سلطان آباد از توابع بخش رخ این شهرستان اجرا شد.

,

وی تصریح کرد: در این طرح که به مدت یک روز با همکاری یک پزشک عمومی، چهار پرستار، یک کارشناس تغذیه و سلامت خانواده برگزار شد، بیش از 100 نفر از بیماران نیازمند منطقه پس از غربالگری فشار خون به صورت رایگان ویزیت و داروهای خود را نیز به صورت رایگان دریافت کردند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: در حاشیه این طرح کارگاه تغذیه سالم با حضور کارشناس تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز برگزار و نکات کاربردی ارائه شده مورد استقبال افراد حاضر قرار گرفت.

,

بهروز یادآور شد: پارسال با اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق و روستاهای محروم شهرستان تربت حیدریه 650 بیمار از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس 100 بیمار نیازمند در طرح شهید رهنمون ویزیت رایگان شدند.