برگزاری ورک‌شاپ نقاشی کودکان با موضوع "محیط زیست" در کرج/ زمین و آسمان پاک حق همه کودکان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»؛ ورک شاپ نقاشی کودکان با موضوع محیط زیست برای کودکان 6 تا 12 سال به همت انجمن هنرهای تجسمی استان البرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک»؛ , تیتریک,
لیلا بیگی مدیر روابط همومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: زمین و داشتن اسمانی پاک حق همه  و امانتی گران بها در دستان کوچک ولی پر توان کودکان است.
, تیتریک,
 
,
وی ادامه داد: باید از کودکی و نوجوانی احترام به قوانین طبیعت را آموزش داد و این یاد گیری با لحن و زبان کودکانه و شیرین بازتاب عالی اول در خانواده، مدرسه و محیط های بزرگتر و جامعه دارد.
,
 
,
او استقبال کودکان و رضایت والدین از ورکشاپ را عالی دانست و گفت: به جز برگزاری ورکشاپ با موضوعیت محیط زیست، کودکان مشارکت و در کنار هم کار کردن را هم عالی به خاطر سپردند و از با هم بودن لذت بردند و نقش های بکر و عالی خلق کردند، که ارزش هر اثر از این کودکان بی الایش کمتر از نقاشان نامی و بزرگ ندارد.
,
 
,
بیگی با اشاره به فرهنگ پذیری نسل جوان و نونهالان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزش نونهالان در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست است زیرا بهترین تبلیغ برای احترام به محیط زیست را آموزش نهالان است.
,
 
,
مدیر روابط عمومی انجمن  تصریح کرد: برداشت و نگاه کودکان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم نسبت به موضوعات زیست محیطی بسیار ارزشمند و قابل تأمل بوده و می تواند معیار مهمی برای برنامه ریزی های آموزش محیط زیست در سنین مختلف به ویژه سنین پایه باشد.
,
 
,
بیگی در خاتمه برپایی چنین برنامه هایی در تنویر افکار عمومی و ایفای بهینه ی نقش مسئولیت های اجتماعی در حوزه محیط زیست اهمیت بسزایی داشته و در ایجاد حساسیت های لازم بمنظور دستیابی به محیط زیست بالنده و فرصت آفرین تاثیر مهمی دارد.
,
 
,
در ادامه تصاویر مربوط به این ورکشاپ را مشاهده می کنید:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
انجمن هنرهای تجسمی استان البرز ورکشاپ نقاشی با موضوع محیط زیست را با هدف آموزش نونهالان در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست برگزار کرد.