پیاده روی اربعین حرکتی در زمینه جهانی شدن فرهنگ حسینی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی  صبح امروز در مراسم اهدای احکام موکب داران یزد اظهار داشت: این حرکت که هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود، مطالبی را به ما اشاره می‌کند که در درجه اول  نشان دهنده توجه خدا به بحث کربلا و اربعین و سوق دادن دل‌های مردم به آن سو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,
وی تصریح کرد: معنای این حرکت این است افرادی که به سوی کربلا حرکت می‌کنند، در واقع به سمت پیاده کردن آرمان‌های حضرت امام حسین(ع) و آن چیزی که برای آن به شهادت رسیده می‌روند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند این موضوع را به خود بباوراند که خداوند در حال فراهم کردن زمینه‌ای برای گسترش آرمان‌های خدایی و امام حسینی(ع) در جهان است.
,
 
,
ناصری یزدی با بیان اینکه این حرکت در واقع دنیا را به این معنا متوجه می‌کند که همگی آمادگی ظهور حضرت امام زمان(عج) را داشته باشند گفت: به همین دلیل این حرکت یک حرکت صرف سیاسی نیست و پشتوانه آن هم خداوند متعال است.
,
 
,
امام جمعه یزد گفت: هر کسی هم در این مسیر تلاش کند و زمینه‌ای فراهم نماید که افراد مختلف بیش از ‌پیش اقدام به حضور در این عرصه داشته باشند، در واقع زمینه‌سازی برای ظهور می‌کند.
,
 
,
وی این حرکت را متصل به امام حسین(ع) و خداوند دانست و عنوان کرد: باید قدردان این موضوع باشیم و واقعا و بی‌شائبه تلاش کنیم چرا که خداوند افتخار حرکت در راستای ترویج فرهنگ حسینی در تمام جهان را نصیب هر کسی نمی‌کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در لحظه شهادت فرمودند که این سختی‌ها برای من راحت است چرا که خداوند می‌بیند گفت: حضرت زینب(س) هم برای همین که خداوند بر همه چیز بینا و عالم است فرمود من جز زیبایی ندیدم.
,
 
,
ناصری یزدی خاطرنشان کرد: ما هم باید به پیروی از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س)، به دنبال رضای خدا باشیم و اگر سختی در این مسیر برابر ما قرار گرفت، بدانیم که خداوند آن را می‌بیند و بدون گلایه این سختی‌ها را تحمل کنیم و از اجر و ثواب وافر این موضوع بهره‌مند شویم.
,
 
,
امام جمعه یزد عنوان کرد: در کل باید در نظر داشته باشیم که در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، نیت مان غیر از خداوند متعال نباشد، به دنبال نام و نشان نباشیم و همه زیر پرچم امام حسین(ع) فعالیت کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه پیاده روی اربعین حرکتی در زمینه جهانی شدن فرهنگ حسینی است، گفت: این مراسم حرکت در سمت پیاده کردن آرمان های امام حسین(ع) است.