۳۶۶ پرونده تخلف در بروجرد تشکیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال سه هزار و ۶۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در بروجرد انجام شده که در بازرسی های به عمل آمده ۳۶۶ پرونده تخلف از واحدهای صنفی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: این پرونده ها به ارزش یک میلیارد و ۷۷۳میلیون و ۳۴۶ هزار تومان بوده که آمار بازرسی ها و تعداد پرونده های تشکیل شده نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

,
,


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: عمده تخلفات واحدهای صنفی در این بازرسی ها، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، فروش اجباری، عدم درج قیمت و عدم پروانه کسب بوده است.

,
,


وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مهرماه خاطرنشان کرد: این طرح همزمان با فصل بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است که در راستای اجرای این طرح ۶۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی که لوازم مورد نیاز مدارس را عرضه می کردند صورت گرفت.
شاهرودی گفت: در این راستا بازرسی ها از کیف و کفش فروشی، لوازم التحریر و لباس مدارس صورت گرفت که ۶۲ پرونده تخلف از واحدهای صنفی به ارزش ۱۳۷ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان تشکیل شد.

,
,
,


وی افزود: از همه شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه کم فروشی، گرانفروشی و یا سایر تخلفات صنفی، مورد را سریعا به ۱۲۴ اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

,
,


انتهای پیام/

,
]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۳۶۶ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان در شهرستان بروجرد تشکیل شد.