عملکرد وزارتخانه نیرو با منطق مدیریت همخوانی ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به وضعیت شهرستان رودسر و املش، اظهار کرد: باوجود بارندگی ها بخشی از آب شرب مردم ما قطع می شود چون منبع و منشاء آب از چشمه است و بخشی از روستاها این قطعی را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی ,

وی افزود: بارها به وزیر نیرو این مشکل را منتقل کرده ایم تا با اقداماتی نظیر احداث چاه و ایجاد مخازن این مشکل را رفع کنند ولی کماکان این معضل پابرجا است و انتظار ما از وزارت نیرو رفع هر چه سریعتر مشکل است.

,

 

,

** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است

, ** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است, ** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است,

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه سیلاب ها در سال گذشته و اوایل امسال باعث طغیان برخی رودخانه ها و ایجاد خساراتی شده است، تصریح کرد: متأسفانه شرکت آب منطقه ای طبق شیوه نامه بسیار ضعیف عمل کرده و نگرانی هایی برای مردم حاشیه رودخانه ها و ایجاد کرده است.

,

عباسی با اعتراض به عملکرد وزارت نیرو، اضافه کرد: چرا وزارت نیرو که متولی این کار است ضعیف عمل می کند و طی سال های متمادی باوجود تأمین اعتبار برای این پروژه ها روند تکمیل آن ها به کندی در حال انجام است.

,

وی با بیان عملکرد این وزارتخانه خیلی با مدیریت جهادی و منطق مدیریت همخوانی ندارد، تصریح کرد: ما و مردم این منطقه در این رابطه نگران هستیم زیرا باتوجه به ردیف اعتباری که در بودجه در نظر گرفته شده است، اما روند اجرای پروژه ها کند یا متوقف است.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس، گفت: انتظار ما از بنیاد مسکن و آب منطقه ای سرعت دادن بیشتر به حل مشکلات است تا در آینده شاهد اتفاقات دیگری نباشیم.

,

 

,

** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار

, ** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار, ** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار,

عباسی افزود: شش ماه اول سال با توجه به شرایط مساعد جوی برای انجام پروژه های راه روستایی موقعیت خوبی بود اما به دلیل کمبود قیر و اعتبار مناسب این فرصت را از دست دادیم و الان که بارش ها را آغاز شده است حرکاتی در رابطه با این پروژه ها شروع کردند که با منطق اجرای پروژه ها سازگاری ندارد.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: این پروژه ها در استان های شمالی و مناطق سردسیر باید در تابستان انجام شود اما به تأخیر افتاده و مشکلاتی را هم ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه عملکرد وزارتخانه نیرو خیلی با منطق مدیریت همخوانی ندارد، گفت: باتوجه به ردیف اعتباری که در بودجه در نظر گرفته شده است، اما روند اجرای پروژه ها کند یا متوقف است.