کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، درخصوص وضعیت بازار لوازم خانگی شهرسمنان، گفت: در یک ماهه گذشته قیمت کالاها در کف بازار با کاهش نسبی مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان با بیان اینکه در برخی کالاها تا سقف 20 درصد با کاهش قیمت روبه رو هستیم، افزود: ثبات بازار و قیمت ارز از مهم ترین دلایلی است که باعث کاهش قیمت کالاها در بازار می شود.

,

صیادجو حمایت دولت از تولید کالاهای داخلی و تولید ملی را از دیگر عامل کاهش قیمت دانست و گفت: دولت عزم جدی برای راه اندازی کارخانجات تولیدی در سطح کشور انجام داده است.

,

وی از عرضه مناسب لوازم خانگی با کیفیت و کمیت بالا در سطح بازار خبر داد و مطرح کرد: ثبات فضای سیاسی و تکیه بر اقتدارملی باعث ایجاد یک بازار با ثبات شده است.

,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: نسبت به سال گذشته ترکیب موجودی بازار از لحاظ کالاهای خارجی و داخل به سمت کالاهای ایرانی و تولیدی گرایش پیدا کرده است.

,

صیادجو افزود: با توجه به تبلیغات گسترده انجام گرفته و با تکیه بر اهمیت مبارزه با کالاهای قاچاق، کالاهای خارجی در حال حاضر روبه کاهش بوده و کالاهای ایرانی خوشبختانه جایگزین شده است.

,

وی تصریح کرد: دولت باید با حساسیت بیشتر برروی فرآیند حذف کالاهای خارجی پیگیری داشته باشد و با همکاری سایر مسئولین می توان گفت که درآینده هیچ کالای خارجی در بازار موجود نیست.

,

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان با اعلام اینکه در حال حاضر کمبود لوازم خانگی در بازار احساس نمی شود، عنوان کرد: فراوانی کالا در بازار وجود دارد و مجددا همه ی شرکت های تولیدی به فروش اقساطی و تنفسی کالاها روی آوردند.

,

صیادجو درخصوص پیش بینی قیمت کالاها در آینده اظهار کرد: قیمت کالا در بازار با ثبات و یا در برخی موارد، کاهش قیمت همراه می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان از کاهش نسبی قیمت لوازم خانگی در بازار سمنان خبر داد.