بی‌اطلاعی عضو زن شورای شهر از کمیته بانوان شورا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، الهه جورابی اظهار داشت: باوجود آنکه فقط دو عضو زن در شورای شهر است اما بنده به‌عنوان عضو زن شورای شهر در جریان کار کمیته بانوان شورا نبوده و حتی عضو این کمیته هم نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: علی‌رغم این‌که انتظار می‌رفت با توجه به کار شورایی، کمیته بانوان شورای شهر با سرپرستی و همفکری هر دو عضو زن شورا تشکیل می‌شد اما بنده را در جریان تشکیل این کمیته قرار ندادند.

,

عضو شورای شهر یزد با اظهار بی‌اطلاعی از برنامه‌های کمیته بانوان شورای شهر بیان کرد: از این‌که چه افرادی و با چه رزومه و سابقه‌ای عضو این کمیته هستند بی‌اطلاع هستم اما وقتی کمیته بانوان برای مشاوره به شورا تشکیل می‌شود باید از بانوانی باشند که رزومه‌ای بسیار قوی داشته باشند و درزمینه های مختلف حرف اول را در شهر بزنند.

,

جورابی بابیان این‌که برای ما مشخص نیست که اعضای این کمیته  بر اساس چه معیار و ملاکی  انتخاب‌شده‌اند افزود: تاکنون به جلسات کمیته بانوان دعوت نشده‌ام و در جریان برنامه‌ها و اقدامات آن‌ها نیستم و تاکنون گزارشی نیز در این زمینه به شورا ارائه نشده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
عضو شورای شهر یزد اظهار داشت: باوجود آنکه فقط دو عضو زن در شورای شهر است اما بنده به‌عنوان عضو زن شورای شهر در جریان کار کمیته بانوان شورا نبوده و حتی عضو این کمیته هم نیستم.