افزایش 122 درصدی کشف مواد مخدر در بابلسر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین اسدی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: اصحاب رسانه از بازوان پلیس هستند که اثربخشی آن‌ها می‌توانند موجب آرامش شهروندان باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بابلسر 25 شهید و 43 جانبار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌هایی است که از ابتدای انقلاب تاکنون با معاندان و اشراری که قصد ضربه زدن به کشور داشتند درگیر بوده و همچنان شهدایی را در راه دفاع از وطن می‌دهد.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: هفته انتظامی امسال با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" آغاز شده و در گام دوم انقلاب باید از روش‌های سنتی فاصله بگیریم تا به تراز انقلاب برسیم.

اسدی با بیان اینکه مردم می‌توانند با سامانه‌های 110، 197 و 116 با پلیس در ارتباط باشند یادآور شد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته ۸۲ درصد مردم از عملکرد پلیس رضایت داشتند.

وی عنوان کرد: در 6 ماهه نخست امسال، کشف مواد مخدر 122 درصد افزایش داشته که البته این افزایش موجب خرسندی نیست چراکه بابلسر شهر انقلابی است و یکی از دلایل این امر مهاجرت غیربومیان به این شهرستان است.

فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: در زمینه کشف کالای قاچاق 40 درصد افزایش، تصادفات 22 درصد کاهش و کشف سرقت 13 درصد افزایش داشتیم.

اسدی با اشاره به اینکه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری از اولویت‌های ما است گفت: افزایش حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر و محلات، ایمن‌سازی مناطق پرخطر، تقویت اقدامات پیشگیرانه از جمله سرقت و کشف سریع جرم، برخورد با جرایمی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، ساماندهی انضباط ترافیکی سطح شهر، حضور میدانی در محلات و مناطق شهری و تعامل با مردم انقلابی بابلسر، افزایش روحیه بسیجی پرسنل بخشی از برنامه‌های ما خواهد بود.

وی در پایان با اعلام برنامه های هفته ناجا در بابلسر اظهار کرد: عطرافشانی مزار شهدا، اجرای مراسم صبحگاه مشترک، حضور پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه‌های سطح شهرستان، اهدای خون توسط عوامل انتظامی، حضور میدانی فرماندهی و عوامل پرسنل تخصصی در محلات برای شنیدن پرسش‌های مردم و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرمانده انتظامی بابلسر از افزایش 122 درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.