شناسنامه روستاهای زنجان تا دو هفته آینده رونمایی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، فتح الله حقیقی امروز در جلسه گفتگوی مشترک با زنان مدیر، کارآفرین و فعال اقتصادی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: نقشه راه عملی در استان زنجان در حوزه های اقتصاد،صنعت، معدن، سیاسی و امنیتی ترسیم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, .,

وی با بیان اینکه نقشه راه استان در سایت استانداری ثبت شده است،افزود: نقشه راه حضور مدیرانی دولتی در استان زنجان ترسیم شده است و تا کنون همه وزار جز وزیر امور خارجه در زنجان حضور یافته اند.

, .,

این مسئول با اشاره به اجرای نقشه راه اجتماعی در زنجان،بیان داشت: جلوگیری از موازی کاری یکی از اهداف مهم این نقشه راه است.

, .,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: هر روستایی باید دارای شناسنامه باشد که تا دو هفته آینده رونمایی می شود.

, .,

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان کمتر از ۲۰۰ معتاد متهاجر دارد،افزود: زنجان پایلوت اجرای پیشگیری از طلاق و اعتیاد می شود.

, .,

وی تصریح کرد: از زمان حضور من در استان زنجان ۷۲ بانوی زنجانی در سمت های مختلف به کارگیری شده اند.

, .,

 

,

, , ,

 

,

این مقام مسئول گفت: هدفگذاری من حضور ۱۰۰ بانو تا آخر تیرماه در سطوح مدیریتی بود اما تا کنون ۷۲ نفر انتخاب شده اند.

,

ماهرخ بلوری امروز در جلسه گفتگوی مشترک با زنان مدیر، کارآفرین و فعال اقتصادی،اظهارداشت:توجه به توسعه سلامت، تندرستی و کارآفرینی موجب افزایش جایگاه بانوان در استان زنجان شده است.

, .,

وی افزود: نیم میلیون از جمعیت استان زنان هستند که شناخت نیاز و رسیدگی به این نیازها می تواند موجب افزایش فعالیت بانوان شود.

, .,

این مسئول خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد دانش آموختگان و ۲۴ درصد هئیت علمی دانشگاه ها در استان زنجان، بانوان هستند.

, .,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: باور استاندار زنجان به توان بانوان موجب شده تا بانوان بیشتری در سمت های اجرایی استان حضور داشته باشند.

, .,

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه این جلسه از اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خبر دادو گفت: با همه تلاشی که انجام شده است، بر اساس شرایط موجود افراد غربالگری می شدند که این افراد نیز به دلیل عدم پرداخت تسهیلات سرباز می زدند.

, .,

جعفری بیان داشت: در قالب این طرح برای ۸۱ زن سرپرست خانوار در استان زنجان اشتغالزایی می شود.

, .,

وی افزود: خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار،بهبود معیشت و ایجاد اشتغال پایدار از مهترین اهداف این طرح محسوب می شود.

, .,

این مسئول گفت: در فاز نخست ۴۴ نفر آموزش های لازم را کسب کرده اند و در فاز بعدی قرار است مابقی افراد آموزش های لازم را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
استاندار زنجان گفت: هر روستا باید دارای شناسنامه باشد که تا دو هفته آینده رونمایی می‌شود.