سپاه به جدیدترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار حسین سلامی صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد‌های دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، سردار حسین سلامی صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد‌های دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشت., 8دی,

وی با اشاره به نقش دانشمندان جوان در دستیابی سپاه به توان دفاعی کنونی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه پاسداران به بروز‌ترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فناوری‌های مدرن دفاعی موجود در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: توان دفاعی سپاه پاسداران به گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.

,

بنا براین گزارش سردار "حسین سلامی" برای شرکت در ششمین همایش قایق‌های تندرو به گیلان که در مجتمع اقامتی _ فرهنگی زیباکنار برگزار می شود به گیلان سفر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران به بروز‌ترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است، گفت: توان دفاعی سپاه پاسداران به گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.