امحاء بیش از 11تن انواع مواد مخدر درهرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز سردار”عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در امحاء بیش از ۱۱تن انواع مواد مخدر در هرمزگان اظهار کرد: از اول سال جاری تا کنون فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توانسته با انهدام ۳۸ باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و اجرای ۵۷۲ طرح پاکسازی، بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر کشف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, سردار”عزیزاله ملکی” فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در امحاء بیش از ۱۱تن انواع مواد مخدر در هرمزگان اظهار کرد: از اول سال جاری تا کنون فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توانسته با انهدام ۳۸ باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و اجرای ۵۷۲ طرح پاکسازی، بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر کشف کند.,

وی افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، هزار و ۸۶۱ نفر از اشرار و قاچاقچیان که در حوزه ترانزیت مواد مخدر از مرزهای آبی و خاکی و توزیع آن در سراسر کشور فعالیت شبکه ای سازماندهی شده و مافیایی داشته اند دستگیر و از آنها ۲۵ قبضه سلاح گرم کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا با تعامل پلیس و دستگاه قضا در عملیاتهایی موفقیت آمیز بیش از ۴۰ واحد مسکونی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته اند پلمپ و ۸ باب از این واحدها ضبط و مصادره شده است.

,

ملکی تصریح کرد: در این عملیات ها ۴۵۴ دستگاه خودرو و ۱۱۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان که در ترانزیت و حمل مواد استفاده می شدند توقیف و بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اموال قاچاقچیان شناسایی و مراحل قانونی آن در حال اجرا می باشد.

,

سردار ملکی اذعان داشت: هم اکنون بیش از ۱۱ تن مواد مخدر غیر دارویی شامل ۱۱ تن و ۲۶۷ کیلو حشیش، ۲۰۸ کیلو شیشه، ۲۰۱ کیلو شیره تریاک، ۷کیلو گراس و ۱۳۶ کیلو سوخته تریاک پس از سیر مراحل قانونی و با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر امحاء شد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های اصلی ناجا طی دوسال گذشته مبارزه بی امان با قاچاق و توزیع مواد مخدر بوده است، خاطرنشان کرد: بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی با حضور مسئولان ارشد استانی و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر در بندرعباس امحاء شد.