اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۵۴ مهدکودک میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، در حاشیه بازدید معاون فرماندار از اجرای این طرح، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهد کودک ها، یک هزار و ۶۰۰ کودک در شهرستان میاندوآب یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی، افزود: در شهرستان میاندوآب ۴۶ روستا مهد و هشت مهدکودک در حاشیه شهر وجود دارد که تحت پوشش این طرح قرار گرفته و یک وعده غذای گرم برای کودکان توزیع می شود.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، با اشاره به اینکه سال گذشته، یک هزار و ۶۰۰ کودک تحت پوشش این طرح قرار داشتند، گفت: امسال برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

,

وی، ادامه داد: بهبود تغذیه کودکان، پیشگیری از آسیب های رشد و آموزش و آگاهسازی در زمینه تغذیه مناسب برای کودکان از جمله اهداف این طرح است.

,

کریمی، تصریح کرد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و توجه به آنها از شاخص های توسعه است و در این راستا کیفیت غذا و نیازهای کودکان حائز اهمیت است

,

وی، ابراز داشت: کودکان با اجرای این طرح با گروه های غذایی و الگوی صحیح تغذیه آشنا شده و نیز خانواده ها جهت استفاده از خدمات روستا مهدها ترغیب می شوند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس بهزیستی میاندوآب گفت: ۴۶ روستامهد و ۸ مهدکودک در حاشیه شهر تحت پوشش طرح یک وعده غذای گرم قرار گرفته اند.