بسیج امکانات شهرستان ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "علی میرزایی"، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار ملکشاهی گفت: از چند سال اخیر شهرستان ملکشاهی بعنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین مسیر ایلام به مهران زیر بار ترافیک سنگین می رود و مسیر ارتباطی ایلام_ ملکشاهی_ مهران در کاهش بار ترافیکی محور ارتباطی مرکز استان به مرز مهران موثر است.

,

 

,

میرزایی افزود: سپاه، بسیج، دستگاههای اجرایی و مردم شهرستان ملکشاهی هر ساله با آغوش گرم از زائرانی که از شهرستان ملکشاهی تردد می کنند، پذیرایی می نمایند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی افتخاری بزرگ است و مردم شهرستان ملکشاهی، بسیجیان و  دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با تمامی امکانات به زائرین عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته کلیه امکانات سپاه و بسیج ، دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستانهای ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.

,

 

,

میرزایی ادامه داد: سه موکب جهت پذیرایی از زائرین در نقاط مختلف برپا شده و موکب مرکزی در محل فنی و حرفه ای شهرستان به زائرین خدمت رسانی خواهد کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی امنیت مسیرهای ارتباطی شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: نیروهای سپاه ناحیه، عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت شبانه روزی در مسیرهای ارتباطی شهرستان در حال گشت می باشند و امنیت کامل در مرکز شهرستان و کلیه مبادی ورودی و خروجی برقرار است.

,

 

,

وی تصریح کرد: سه مکان برای اسکان زائرین عزیز در مرکز شهرستان، روستای پاریاب و روستای گنبدپیرمحمد آماده شده و زائرین در این مکان ها اسکان داده می شوند.

,

 

,

میرزایی با اشاره به مهیا بودن مکان های اسکان اضطراری در شهرستان گفت: سالن های ورزشی، حسینیه ها و مساجد آماده اسکان اضطراری زائرین می باشند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی ضمن تشکر از فرماندار، دفتر امام جمعه، شورای اداری و روحانیت شهرستان گفت:  تاکنون جلسات هماهنگی متعددی با تلاش فرماندار شهرستان جهت خدمات رسانی به زائرین برگزار شده و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان آماده خدمات رسانی به زائرین عزیز می باشند.

,

 

,

وی در پایان گفت: انشاالله اقتدار شیعه امسال باشکوهتر از سالهای گذشته در همایش بزرگ اربعین به نمایش گذاشته خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: کلیه امکانات شهرستانهای ملکشاهی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.