یک دستگاه اتوبوس آمبولانس امدادی به اسدآباد اضافه می‌شود/سلامت زائران را با بررسی آب و غذا تضمین می‌کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به تشکیل کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین در اسدآباد، امنیت سلامت زائران را مهم خواند و اظهار کرد: سلامت زائرین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و خدمت به آنان برای ما افتخاری بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از بازوان دانشکده علوم پزشکی و همواره کمک کار امورات این دانشکده است، افزود: درمانگاه شبانه روزی بیمارستان حضرت امیر المؤمنین ع در راستای ارائه خدمات در این ایام، آماده پذیرش زائرین است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه کلیه کدهای فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به صورت شبانه‌روزی آماده است، تصریح کرد: دغدغه اصلی ما ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب و حفظ سلامت زائرین است و کار خیر هم می‌بایست همراه با رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامت آنان باشد.

,

وی یادآور شد: کارکنان بهداشت محیط همراه با ادارات دیگر، روزانه در حال بازرسی به صورت شبانه روز از رستوران‌ها، ایستگاه‌ها و محل‌های طبخ مواد غذایی جهت زائران هستند‌.

,

مخصوصی بازرسی و بررسی سلامت آب، غذا و خادمین ایستگاه‌ها را از مهمترین اولویت‌های دانست، افزود: پد بالگرد در حال آماده سازی و احداث است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

,

وی تأکید کرد: در نظر داریم یک اتوبوس آمبولانس را به ناوگان امدادی دانشکده اضافه کنیم و تقریباً در همه ایستگاه‌های شهرستان اسدآباد کد فوریت‌های پزشکی مستقر است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: بیمارستان حضرت قائم (عج) آمادگی کامل برای پذیرش بیماران و زائرین سیدالشهدا ع را دارد و مسیر بیمارستان در این ایام می‌بایست کاملاً باز باشد، البته از شهرداری درخواست نصب تابلوی راهنمای بیمارستان را در مبادی ورودی و خروجی شهر کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بااشاره به اینکه به دنبال اضافه کردن یک اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادی این دانشکده جهت خدمت رسانی به زائران کربلا هستیم، گفت: سلامت زائران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور بازرسی و بررسی سلامت آب، غذا و خادمین ایستگاه‌ها را از مهمترین اولویت‌های خود قرار دادیم.