امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه طی هفته گذشته
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک هفته گذشته اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: 76 درصد خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای 14 درصد به صورت حضوری و 10 درصد خدمات در دیگر حوزه‌های امدادی ارائه شده است. 
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی ماموریت‌های هفته گذشته به217 حادثه دیده امدادرسانی شده است که 70 درصد از این افراد در حوادث جاده‌ای و 29 درصد به صورت حضوری و یک درصد در حوادث کوهستان و شهری خدمات گرفته‌اند. 
,
 
,
شهریاری عنوان کرد: 66 نیروی هلال احمر در قالب 27 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند. همچنین 7 خودروی نجات و 18 دستگاه آمبولانس در این حوادث به کارگیری شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی این مدت 110 نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده‌اند همچنین 110 بسته غذایی در بین این افراد توزیع شده است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیان یک ساعت و 45 دقیقه و 52 ثانیه بوده است.
,
 
,
شهریاری بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره 112 تماس گرفته یا به نزدیکترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی هفته گذشته نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.