بازیگر نقش "سلمان فارسی" چه کسی است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عسکری رئیس رسانه ملی امروز -شنبه 20 مهرماه- از کارگاه‌های پیش تولید سریال سلمان فارسی دیدن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنا بر این گزارش، در این دیدار که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، اعلام شد که بناست «علیرضا شجاع‌نوری» نقش سلمان فارسی را ایفا کند.
,
 
,
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» اواخر آذرماه در جزیره قشم آغاز خواهد شد. 
,
 
,
پیش از این «مرتضی میرباقری» معاون سیما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره آخرین روند تولید سریال‌های الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» گفته بود: به امید خداوند قرار بر این است تا سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری را اوایل تابستان ۹۸ کلید بزنیم و تمامی بازیگران این سریال در همین زمان مقابل دوربین می‌روند، اما باید تمام تمهیدات برای تولید چنین سریالی برآورده شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در مرحله پیش تولید سریال سلمان فارسی توقفی صورت نگرفته است گفت: هیچ گونه توقفی در مرحله پیش تولید این سریال صورت نگرفت و همچنان با شتاب پیش می‌رود همچنین منابع ارزی و ریالی این سریال تامین شده است.
,
 
,
 در این سریال الف ویژه بناست 3 فصل از زندگی سلمان فارسی به تصویر کشیده شود که هنوز مشخص نیست همه این 3 فصل با حضور یک بازیگر ساخته خواهد شد یا شجاع‌نوری در همه فصل‌های این سریال حضور خواهد داشت.
,
 
,
منبع: فارس
]
«علیرضا شجاع‌نوری» بازیگر نقش سلمان در مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری شد.