بخاریهای نفتی از مدارس گازدار استان زنجان حذف می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از نظر ما باید تمامی مدارس دارای استاندارد سازی سیستم گرمایشی باشد، اظهار کرد: سیستم گرمایشی مدارس برای ما خط قرمز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس نوساز دارای سیستم گرمایشی متمرکز هستند، عنوان کرد: سایر مدارسی که از سیستم گرمایشی متمرکز استفاده نمی‌کنند جزو مدارسی هستند که از قبل وجود دارند و به دلیل عدم گاز رسانی به آن مناطق بوده است.

,

مدیر کل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه امروزه در استان هیچ مدرسه ای وجود ندارد که از بخاری های غیر استاندار استفاده کند، خاطر نشان کرد: اگر مدرسه ای از بخاری نفتی استفاده می کند بخاری نفتی هم استانداردهای لازم را دارد.

,

وی با اشاره به اینکه امسال در اسرع وقت تمام روستاهایی که گاز شهری تا برج چهار به در مدارس رسیده بود از بخاریهای نفتی و گازی غیر استاندارد خدا حافظی خواهیم کرد، افزود: در مدارس این روستاها از بخاریهای گازی استاندارد و یا سیستم گرمایشی متمرکز استفاده خواهیم کرد.

,

صفری با اشاره به اینکه ممکن است هر روز تعداد روستاهایی که مجهز به گاز شهری می‌شوند بیشتر شود، خاطر نشان کرد: فقط روستا‌هایی که تا برج 4 به گازشهری مجهز شده اند بخاریهای نفتی مدارس آنها حذف خواهد شد.

,

وی با اشاره به نیاز به ترمیم برخی از سرویس‌های بهداشتی در مدارس استان، بیان کرد: تعمیرات همیشه در سیستم‌هایی که مورد استفاده مداوم مردم هستند اجتناب ناپذیر است.

,

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه ما بر حسب اعتبارات تعمیرات را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: برای تعمیر کامل سرویس‌های بهداشتی مدارس استان بیش از 3 میلیار تومان اعتبار نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان زنجان از حذف بخاری نفتی مدارسی که تا تیر ماه به گاز شهری مجهز شده‌اند خبرداد.