مصداق امروز لبیک به امام حسین(ع) حضور در راهپیمایی اربعین است/ سیل خروشان جمعیت در اربعین؛ از «هیهات من الذله» در روز عاشورا پرده‌برداری می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اربعین سید الشهدا علیه السلام گفت: شیعه از ابتدای تشکیل امت اسلامی تا به امروز درگیر موضوع مهمی به نام امامت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در شیعه حس ولایت پذیری همواره موج می زند، تصریح کرد: سوغات تبعیت از ولی زمان و امام معصوم علیه السلام پیروی از ولی فقیه که نائب معصوم علیه السلام است و این امر حس ولایت پذیری است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یکی از مختصات امامیه معرفت و شناخت امام زمان است که در طول تاریخ به گونه های مختلف محل تبادل نظر و بحث بوده است که تأثیرات عمیقی در جغرافیای سیاسی مردم دنیا و به ویژه مسلمانان جهان داشته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار عنوان کرد: نکته مهم این است که دین ستیزی، ولایت گریزی و عدالت ستیزی هیچ کدام نتوانسته اند موضوع امامت را تحت الشعاع خود قرار دهد اکنون در همین راستا است که اربعین سالار شهیدان و زیارت آن امام حسین علیه السلام معنی و مفهوم پیدا می کند و بر طبق احادیث رسیده از معصومین علیه السلام کار اساسی دین اسلام همین امر است.

,

وی اظهار کرد: هنگامی که مردم با سیل خروشان خود اباعبدالله علیه السلام را زیارت می کنند در واقع از ولایت که رکن اساسی دین اسلام دفاع می کنند و از «هیهات من الذله» در روز عاشورا پرده برداری می کنند و در جواب «هل من ناصر ینصرنی» لبیک می گویند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام در هر زمان مصداقی دارد، گفت: مصداق لبیک امروز به سیدالشهدا علیه السلام حضور در راهپیمایی عظیم اربعین است.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار در پایان خاطر نشان کرد: اگر در روز عاشورا در سرزمین داغ کربلا طرفداران و یاران سیدالشهدا علیه السلام 72 تن بودند؛ امروز مسلمانان از اقصی نقاط عالم طرفدار واقعی سید و سالار شهیدان هستند و بذر معارفی که ایشان با خود خود در مغز آدمی کاشته است امروز به درستی آّبیاری شده و به خوبی بهره برداری می شود.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام در هر زمان مصداقی دارد، گفت: مصداق لبیک امروز به سیدالشهدا علیه السلام حضور در راهپیمایی عظیم اربعین است.