180 دانشجوی هرمزگانی به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عارف رئوفی،مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهارکرد:اولین کاروان ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه علوم پزشکی می باشد،که برای نخستین بار در تعامل با بسیج جامعه پزشکی در خارج از مرزهای کشور و در شهرهای نجف و کربلا با حضور در موکب های درمانی به ارائه خدمات به زائران اباعبدالله می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:از دیگر کاروان های اعزامی خواهران دانشگاه علوم پزشکی می باشد، که صبح پنجشنبه۱۸مهرماه در قالب یک اتوبوس به عتبات عالیات اعزام شدند.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به اعزام سومین گروه زائران تصریح کرد: این کاروان متعلق به برادران دانشگاه علوم پزشکی است که جمعه۱۹مهرماه رهسپارکربلا شدند.

,

رئوفی بابیان اینکه حرکت کاروان چهارم عصر جمعه۱۹مهر بوده است،عنوان کرد:این کاروان شامل  برادران دانشجوی دانشگاه فرهنگیان می باشند.

,

وی افزود:تسهیل گری لازم برای حضور سایر دانشجویان در قالب هسته های دانشجویی فراهم گردیده است.

,

رئوفی در ادامه بیان کرد:در تعامل با مدیران برخی بانکها نیز،مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای دانشجویان جهت تأمین هزینه های سفر اربعین فراهم گردید.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان خاطرنشان کرد:برنامه ریزی جهت ارتباط مؤثر با دانشجویان جهان اسلام و تلاش جهت انتقال پیام انقلاب اسلامی و ایجاد هسته های مقاومت در جهان اسلام از برنامه های دانشجویان حاضر در این کاروان هاست.

,

لازم به ذکر است اعزام کاروان دانشجویی خواهران برای اولین بار در سطح استان رقم می خورد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان از اعزام ۱۸۰نفر دانشجوی برادر و خواهر در قالب چهار کاروان مستقل بسیج دانشجویی به زیارت اربعین خبر داد.