مصرف متوسط سالانه 15 هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان تولید شیر در استان زنجان اظهار کرد: میزان تولید شیر در استان زنجان 164 هزار و 382 تن در هر سال بوده که از این تعداد 121 هزار و 449 تن نیاز مصرف استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: سال گذشته 42 هزار و 933 تن مازاد تولید در استان داشتیم که 26 درصد از مجموع تولید شیر در استان زنجان است.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: تولید گوشت قرمز در استان زنجان نیز 14 هزار 214 تن بوده که 12 هزار و 806 تن هم میزان مصرف استان بوده است.

,

وی بیان کرد: در این حوزه نیز حدود 10 درصد مازاد تولید در استان زنجان وجود دارد.

,

صادقی میزان تولید گوشت طیور در استان زنجان را به طور متوسط 51 هزار 334 تن عنوان کرد و افزود: میزان مصرف استان نیز حدود 28 هزار 562 تن بوده که 44 درصد مازاد مصرف در استان زنجان تولید می شود.

,

وی افزود: میزان تولید تخم مرغ در استان زنجان به طور متوسط در هر سال  13 هزار 933 تن بوده و نزدیک 11 هزار و 611 تن میزان مصرف بوده که حدود 17 درصد مازاد بر مصرف استان تولید انجام می شود.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: میزان تولید عسل نیز یک هزار و 74 تن تولید داشتیم که میزان مصرف در استان نیز همین مقدار بوده است.

,

وی در مورود میزان تغییرات تولید این محصولات نسبت به سال گذشته افزود: در تولید شیر و گوشت قرمز 15 درصد کاهش داشتیم و در بخش طیور 15 درصد افزایش را شاهد هستیم.

,

صادقی عنوان کرد: در تولید میزان عسل و تخم مرغ در استان زنجان شاهد افزایش 15 درصدی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
مدیر بهبود دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان متوسط گوشت قرمز در استان زنجان گفت: به طور متوسط سالانه در استان زنجان 15 تن گوشت قرمز مصرف می‌شود.