پخت روزانه نان برای پذیرایی از زائرین اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین اظهار کرد: موکب امام حسین(ع) که برای منطقه الموت شرقی است در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و امسال به عنوان سومین سال با عنایت الهی به زائرین خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: در دوسال گذشته خدماتی همچون توزیع غذای روزانه و میان وعده انجام شده است و در سال‌های گذشته مکانی برای اسکان زائرین در موکب امام حسین(ع) وجود نداشته اما امسال ظرفیت اسکان در این موکب فراهم شده است.

,

مسئول موکب امام حسین(ع) در کربلا ابراز کرد: امسال قسمتی محدود با همکاری افراد حاضر در این موکب به عنوان امانت‌داری ترتیب داده‌ شده است.
مرادی عنوان کرد: به مدت دوسال همراه با موکب الموت غربی به زائران خدمت‌رسانی ‌کردیم و امسال هم به صورت موکب ۱ و ۲ با یکدیگر همکاری خواهیم داشت که در سال قبل روزانه به صورت مشترک با موکب الموت غربی به میزان 1500الی 2000 پرس غذا توزیع شد.

,
,

این خادم زوار حسینی افزود: امسال بنا بر این است که در پشت خیمه‌گاه حیاط هتلی را هماهنگ کنیم تا به صورت مشارکتی با موکب‌های عراقی خدماتی همچون توزیع غذا، اسکان و توزیع نان ارائه دهیم.

,

وی تصریح کرد: امسال تصمیم داریم که با تهیه آرد و حضور یک نانوا در این موکب پخت و توزیع نان صورت گیرد و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته تقریبا ۱۵۰ الی ۲۰۰ خانم و ۱۵۰ الی ۲۰۰ آقا برای اسکان در موکب امام حسین(ع) ظرفیت خواهیم داشت.

,

این خادم زائرین حسینی بیان کرد: امسال در هر وعده تقریبا نزدیک به ۴۰۰الی ۵۰۰پرس غذا توزیع خواهیم کرد و تصمیم داریم برنامه‌هایی از جمله نماز جماعت، دعای کمیل، دعای توسل و زیارت عاشورا برگزار شود.
انتهای پیام/

,
]
مسئول موکب امام حسین(ع) با اشاره به پخت روزانه نان برای پذیرایی از زائرین اربعین در کربلا گفت: در سال‌های گذشته مکانی برای اسکان زائرین در این موکب وجود نداشت؛ اما امسال ظرفیت اسکان در موکب فراهم شده است.