زائرسرای مریانجی ها با قدمت بیش از ده سال در خدمت زوار امام حسین (ع)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر مظاهری، مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت : به رسم هر سال دو زائر سرا یکی زائر سرا امام حسین در کربلا واقع در شارع قبله امام حسین (ع) _میدان پرچم _منطقه مرکزیه) و دیگری زائر سرای ابوالفضلی مریانجی ها واقع در استان همدان، شهرستان مریانج  مستقر کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: این دو زائر سرا بیش از ده سال است که سابقه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله را دارند.

,

مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج ادامه داد: در زائر سرای ایران روزانه ۵۰۰۰ نفر غذا داده می شود و علاوه بر آن سعی در برگزاری کارهای فرهنگی چون نماز جماعت و پاسخ به شبهات دینی با حضور علما و کارشناسان برای زوار امکان پذیر است.

,

مظاهری عنوان کرد: بنرهایی کوچک در ابعاد ۱۵ در ۲۰ حاوی پیامها و سخنان رهبری تهیه شده است که به چهار زبان دنیا اردو عربی انگلیسی و فارسی روی کوله ها نصب کنند.

,

وی با اشاره به ایاب و ذهاب و ازدحام زائرین امسال گفت: ایاب و ذهاب زائران هماهنگ شده است و هر شب سه اتوبوس از مریانج به مرز مهران اعزام می کنیم.

,

مظاهری تاکید کرد: اسکان زائران اولویت ماست و در صورت پر شدن زائر سرا از تمام حسینیه های اطراف برای اسکان زوار استفاده می شود.

,

مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج افزود: در طبخ غذا ۱۵۰ خواهر خادم داریم که در سه شیفت از ۷ صبح تا ۱۲ شب در زائر سرا مشغول هستند که تعداد آنها نیز ثابت است و روزانه افرادی را داریم که برای چندین ساعت کمک می کنند تا در برکت این سفره پهن شده سهیم باشند.

,

انتهای پیام /

]
مسئول زائر سرای ابوالفضلی های مریانج گفت: شهرستان مریانج  بیش از ده سال است که دو زائر سرا یکی در کربلا و دیگری در همدان را برای زوار برپا می کند.