سایه ناخوشی، بر سر تنها بیمارستان اردل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ یکی از اقداماتی که در دو سال اخیر برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کشور انجام شده اجرای طرح تحول نظام سلامت از تاریخ 15 اردیبهشت سال 93 بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

این اقدام که در راستای کاهش مشکلات بیماران در بیمارستان‌ها بود توانست باعث بهبود وضعیت درمانی مردم و رضایت مردم در بسیاری از مناطق شود.
,
,

,
, ,
 
,
اما این روزها موضوعی که بسیاری از بیماران در بیمارستان‌ امام رضا (ع)  شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسیدگی کافی به وضعیت بهداشتی و عدم احساس مسئولیت برخی از پرسنل است.

یکی از شهروندان اردلی که بالای سر بیمارش در این بیمارستان حاضر است در این زمینه می‌گوید: پاسخگویی پزشکان بسیار پایین است و فقط یک بار بیمار را معاینه می‌کنند و سپس بیمار به حال خودش رها می‌شود و دیگر خبری از بیمار گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت نظافت هم اصلا رضایت بخش نیست اظهار داشت: عمده افرادی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند جزو قشر مستضعف هستند اما قرار نیست به این دلیل خدمات خوبی به آنها ارائه نشود

وی ادامه می‌دهد: بنظرم شان بیمار در این بیمارستان اصلا رعایت نمی‌شود و انتظار داریم مسئولان بیمارستان و بهداشت و درمان  رسیدگی بیشتری داشته باشند.

شهروند دیگری که همراه بیمار است  از وضعیت بهداشتی موجود گلایه کرد و گفت: برای بهبود بیماران باید به نظافت بیمارستان بیشتر توجه شود ولی متاسفانه رعایت نکردن نظافت در داخل اتاق ها و سالن باعث ایجاد روحیه منفی در بیماران می شود.

خانم مردانی مدیر داخلی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل در این خصوص اظهار داشت:این روزها بیمارستان شهرستان اردل در حال ساخت و ساز است که علت گرد و خاک در اتاق ها  به این دلیل می باشد اما با این حال پرسنل خدماتی روزانه 10 بار نظافت را انجام می دهند و انشالله به زودی ساخت و ساز به اتمام می رسد و این مشکل هم حل خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,
, ,

 

,

مردانی افزود:خدمت به بیماران وظیفه پرسنل می باشد و با پرسنل که رفتار خوبی با  بیماران ندراند برخورد خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
این روزها موضوعی که بسیاری از بیماران در بیمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسیدگی کافی به وضعیت بهداشتی و عدم احساس مسئولیت برخی از پرسنل است.