آماده باش پلیس پایتخت در اربعین حسینی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رحیمی در کمیسیون عملیات با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار اسلام است چرا که در این راهپیمایی اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به جهانیان نشان داده می‌شود، بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگترین تجمع بشری است که علیرغم همه توطئه‌های دشمنان در کمال امنیت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده باش صد در صدی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، عنوان داشت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم برای انجام هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است.
,
 
,
رئیس پلیس پایتخت افزود: افتخار ما این است که خادم عاشقا حسینی باشیم، از این رو همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.
,
 
,
سردار رحیمی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، بیان داشت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را بخاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی (ع) سال به سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌گردد و دل‌های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می‌سازد، عنوان داشت: عشق حسین (ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.
,
 
,
سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مسیر‌های منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از ۲۴ ساعت قبل تحت پوشش و رصد دقیق تیم‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار دارد، گفت: در روز اربعین حسینی همه عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تامین امنیت، آرامش و انضباط عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آماده باش صد در صدی پلیس در اربعین حسینی، گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین، پیش بینی‌های وسیعی در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی دیده شده است.