چرا گروهک های دموکرات، کومله و پژاک خفه خون گرفته اند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، از بدو تولد انقلاب اسلامی ایران، گروهکهای معاند نظام همچون کومله، دموکرات و پژاک به انحای مختلف در صدد دشمنی علیه نظام اسلامی و مردم کردستان برآمدند و هر بار در گوشه و کناری از خطه کردستان دست به ترور و شهادت جوانان این مرز و بوم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

انقلاب نوپای اسلامی که درصدد توجه به محرومان و استانهای کم برخورداری همچون کردستان برآمد به اشکال مختلف با موانع ضد انقلاب مواجه شد و انواع توطئه ها را از جمله ترور و ایجاد ناامنی و پروسه بدنام کردن نظام را به کار بستند تا مانع این توجه شوند و همیشه در صدد این برآمدند تا بین مسؤولان نظام و مردم کردستان فاصله بیندازند و از این وضعیت به نفع اهداف پلید و شعارهای پوپولیستی و دروغین خود بهره ببرند.

,

در اوایل انقلاب از یک سو با ایجاد ناامنی مانع توجه دولت مرکزی به استان کردستان می شدند و از سوی دیگر با تبلیغات برعلیه نظام عنوان می کردند که انقلاب اسلامی اهمیتی به قومیت ها و از جمله استان کردستان نمی دهد و با بهره گیری از این سیاست کثیف توانستند نظر برخی از جوانان کردستان را به سمت خود معطوف کنند.

,

اما امرز با تلاشهای جهادی نیروهای انقلابی و دولتمردان و اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی نهادهای مردمی در استان کردستان، مقبولیت گروهکهای معاند در میان مردم استان کردستان به پایینترین سطح ممکن رسیده اشت، اما همچنان علیه امنیت ایران و استان کردستان توطئه می کنند و هر سال شاهد شهادت تعدادی از جوانان حافظ مرزهای استان کردستان به دست این گروهک ها هستیم.

,

گروهک‌هایی که هربار علیه اقدامات تروریستی آنها موضع گرفته شد و محکوم گردید ادعا کردند که مدافع مردم کرد هستند و اقدامات غیرانسانی خود را در این قالب توجیه کردند، اما امروز که ارتش ترکیه به شمال سوریه یورش برده است و کردهای آنجا را قتل عام می کند هیچ خبری از دموکرات، کومله و پژاک نیست و دیگر ادعای دفاع از حقوق مردم کرد ندارند!

,

مشخص نیست این گروهک ها در کدام سوراخ موش پنهان شده اند و چرا خفه خون گرفته و در دفاع از کردهای سوریه به جنگ ترکیه نمی روند! امروز بر همگان و به ویژه مردم کردستان مبرهن است که ادعاهای دروغین گروهکهای ضدانقلاب فقط ماهیت ضد انقلابی دارد و مخالف منافع مردم کردستان بوده و در جهت اهداف کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل است. آمریکایی که هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست و این بار نیز پشت کردهای سوریه را خالی کرد تا توسط ارتش ترکیه به خاک و خون کشیده شوند.

,

سران گروهک های ضدانقلاب به این تصویر بنگرند و شرمسار و سیه رو شوند که کجای این دفاع از مردم کُرد است؟!

,

, ,

انتهای پیام/

]
سالهاست که گروهک های ضدانقلاب در استان کردستان در بوق و کرنا کرده اند که مدافع حقوق مردم کردستان هستند و ترورها و آدمکش های خود را در این مسئله توجیه می کنند، اینان اگر به حقیقت مدافع کردها هستند چرا اکنون که ترکیه به شمال سوریه یورش برده است در دفاع از کردهای سوریه به جنگ ارتش این کشور نمی روند؟!