چرا پیاده روی اربعین در اهرم برگزار نشد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مدیریت مناسبتهای مذهبی در اهرم بر عهده کیست چرا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به برگزاری مناسبتها بی تفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در حالی که وضعیت فعالیت هئیات مذهبی در شهر اهرم بصورت یکپارچه و منسجم در هاله ای از ابهام است بی تفاوتی اداره تبلیغات شهرستان نیز در این خصوص جای بسی سوال دارد.

,

عدم یکپارچگی و انسجام و مدیریت نامطلوب مراسمات عزاداری در اهرم و نبود نظارت بر کار هئیات مذهبی باعث شده تا متاسفانه شاهد برگزاری شکوهمند مراسمات مذهبی به ویژه عزاداری ها نباشیم.

,

امروز پیاده روی اربعین و دیروز برپایی نماز ظهر عاشورا خواسته بحق مردم شهر اهرم بود که متاسفانه در پیچ و خم مدیریتهای مذهبی شهر شاهد ضعف بزرگ در این حوزه هستیم.

,

شاید بیراه نرفته باشیم اگر بگوییم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این خصوص کوتاهی کرده است و باید پاسخگو باشد.

,

به هر حال با مدیریت قوی و یکپارچه و ایجاد فضای وحدت و همدلی با کمک هیئتهای مذهبی زمینه برگزاری مراسمات این چنینی که خواسته به حق مردم است دور از واقعیت نخواهد بود.

,

امیدواریم به این هرج و مرج و عدم انسجام در برپایی آیینهای مذهبی با برنامه ریزی صحیح پایان داده شود و هر مسئول به همان اندازه که وظیفه ای بر عهده دارد پاسخگو بوده و چنان عمل شود که رضایت مردم فهیم و انقلابی شهر اهرم را به دنبال داشته باشد.

,

برخی منتقدان اذعان دارند که رئیس اداره تبلیغات اغلب هیئت ها را رها کرده و حتی در مراسمات آنها نیز شرکت نمی کند.

,

سازمان تبلیغات که وظیفه ایجاد هماهنگی و فضای همدلی میان هیئت ها و تشکل های مذهبی را دارد، با رویه کنونی چگونه می تواند به این هدف دست پیدا کند؟

,

سایت تنگستان نما آمده درج جوابیه سازمان تبلیغات اسلامی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیریت مناسبتهای مذهبی در اهرم بر عهده کیست چرا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به برگزاری مناسبتها بی تفاوت است.