اجرای بیش از هزار پروژه در راستای محرومیت زدایی در استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر رحیمی، مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در طرح جهاد همبستگی ۵۰۰ واحد به بسیج سازندگی واگذار شده است گفت: ۲۰۰ واحد برای ساخت و مرمت در همدان است که همه برای  مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رحیمی، با اشاره براینکه پروژه ها در شهرستان های همدان در دست اجرا هستند افزود: ملایر که شهرستان بزرگتری است ۳۷ پروژه دارد، اسد اباد ۲۰ پروژه، کبودراهنگ ۲۱ پروژه، بهار ۱۴ پروژه، رزن ۱۳ پروژه، قهاوند۵ پروژه، تویسرکان ۳۰ پروژه، فامنین ۹ پروژه و همدان ۱۵ پروژه دارند.

,

وی، با تاکید براینکه بسیج دانشجویی درحال ساخت ۱۶ واحد است تصریح کرد: تقریبا ۹۰ درصد مرمت ها تمام شده و بقیه دردست اجرا هستند اما در مجموع پیشرفت فیزیکی در سطح استان ۶۰ درصد بوده است.

,

رحیمی، با اشاره براینکه همدان در حوزه محرومیت زدایی هزار و ۴۰ پروژه در دست دارد گفت: در نظر داریم همه این پروژه های را در هفته بسیج افتتاح کنیم.

,

وی، با تاکید براینکه تا کنون حدود ۸۵۰ پروژه نهایی شده است تصریح کرد: این پروژه ها شامل طرح های زودبازده و عام المنفعه و در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

,

مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان، با اشاره بر اینکه پروژه ها در همه حوزه ها می باشند ادامه داد: بیشتر پروژه ها مربوط به حوزه کشاورزی، اشتغال، فرهنگی و خدماتی می باشند.

,

رحیمی، با بیان اینکه در قالب ساماندهی گلزار مطهر شهدا نیز تعداد محدودی پروژه هست افزود: در حیطه لایروبی قنوات، ساخت کانون های فرهنگی پروروش فکری، کانون قران و عترت و همچنین در راستای  طرح کرامت سپاه در راستای پیشگیری از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر ومصرف مواد مخدر پروژه های گستره ای در نظر داریم.

,

وی، در ادامه از ساخت و مرمت وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی مدارس در استان خبرداد و گفت: در این پروژه ها دولت، سازمان برنامه ریزی و بسیج باهم همکاری کردند و در پروژه دیگر دیوار کشی پنج مدرسه درمناطق محروم داشتیم که همجوار خیابان بودند.

,

وی در پایان گفت: ۲۷۰ پروژه در تابستان افتتاح شده و در نظر داریم هزار و ۴۰ پروژه دیگر را در هفته بسیج به افتتاح برسانیم اما در کل پروژه های بسیار خوبی دردست داشتیم وبا افتخار از آنها یاد می کینم.

,

انتهای پیام/

]
مدیرفنی و عمرانی بسیج سازندگی همدان گفت: در حوزه محرومیت زدایی بیش از هزار پروژه در دست داریم که تاکنون ۸۵۰ پروژه نهایی شده و مابقی پروژه ها را در هفته بسیج افتتاح خواهیم کرد.