فروش ‌۱۱۰ هزار نفر از زنان ‌شمال عراق ‌به اروپایی‌ها توسط داعش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ذوالنور در مراسم بزرگداشت شهیدان جعفری که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: اگر مدافعان حرم نبودند جهان اسلام وضع بسیار سختی داشت و با مشکلات زیادی روبه‌رو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به جنایات داعش افزود: یک‌ قلم جنایت این گروهک تروریستی این بود که در شمال عراق 110 هزار نفر از زنان مسلمان و غیرمسلمان را به‌عنوان برده جنسی به اروپا فروختند.
,
 
,
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نوامیس ملت‌های اسلامی عزت دارند به برکت خون‌های پاک غیورمردانی است که پرچم اسلام را زنده نگه داشتند.
,
 
,
داعش سگ‌های آموزش‌دیده رژیم صهیونیستی بودند
,
 
,
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه داعش سگ‌های آموزش‌دیده رژیم صهیونیستی بودند، عنوان کرد: اگر مدافعین حرم مقابل آن‌ها ایستادگی نمی‌کردند این گروهک تروریستی از کشورهای اسلامی چیزی باقی نمی‌گذاشت.
,
 
,
ذوالنور گفت: خط سبز انتظار و خط سرخ شهادت دو خط حرکت مسیر شیعه است و تا زمانی که شیعیان در این دو خط حرکت می‌کنند هیچ‌کدام از نقشه‌های دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.
,
 
,
رژیم آل سعود با دلارهای نفتی داعش را به جان جهان اسلام انداخت
,
 
,
وی تصریح کرد:پادشاهان سعودی با دلارهای نفتی داعش را به جان جهان اسلام انداختند و امروز پیوند نامقدس سران حکومت منفور سعودی با اسرائیل و نتانیاهو افشاشده است.
,
 
,
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا شرمنده‌تر از گذشته در حال ترک سوریه است در صورتی‌ که قرار بود در مدت سه ماه به اهداف خود در این کشور برسد و آن را نابود کند ولی هشت سال طول کشیده است و همچنین  قرار بود یمن را یک هفته اشغال کنند و بیش از سه سال زمان می‌برد و به اهداف شوم خود دست پیدا نکرد.
,
 
,
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم عنوان کرد: کفار دست از پیکار علیه شما برنمی‌دارند تا نیروی محرکه را از شما بگیرند، ایمان و معنویت و عشق به اهل‌بیت(ع) و عشق به ولایت ازجمله موضوعات موفقیت انقلاب اسلامی است.
,
 
,
ذوالنوربا اشاره به اهمیت مراسم اربعین گفت: حرکت حماسی اربعین زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و شکل‌گیری و بیان‌گر عطشی است که جهان تشنه عدالت مهدوی است، اگر اربعین نبود کربلا فراموش می‌شد و این حماسه دنیا را متحیر کرده است.
,
 
,
وی بابیان اینکه عشق و علاقه به امام حسین(ع) سبب ایجاد تمدن مهدوی است و اربعین چراغ روشنی است که محور را مشخص کرده است، خوشابه‌حال افرادی که در مسیر حماسه اربعین حضور دارند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با برشمردن ‌جنایات داعش در عراق گفت:یک‌ قلم جنایت این گروهک تروریستی این بود که در شمال عراق ۱۱۰ هزار نفر از زنان مسلمان و غیرمسلمان را به‌عنوان برده جنسی به اروپا فروختند.