اعزام تیم کرمانشاه به مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  الهه دارستانی نایب رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفتگوی تلفنی با مرصاد اسپرت گفت: هفته نخست سوپرلیگ بسکتبال بانوان از فردا چهارشنبه 23 مهر ماه آغاز می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
دارستانی ضمن اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها با برگزاری 6 دیدار در تهران اغاز می گردد ، افزود : در این دوره از رقابت ها 12 تیم شرکت کننده به صورت 2 گروه 6 تیمی با هم به رقابت می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: از استان کرمانشاه نیز یک تیم به این دوره از رقابت ها اعزام خواهد شد . تیم هیات بسکتبال کرمانشاه با قرار گرفتن در گروه A با تیم های آرارات تهران ، شرکت ملی گاز تهران، هیات بسکتبال فارس، ذوب آهن اصفهان و کیا گالری تهران هم گروه شده است.

وی اسامی تیم های حاضر در گروه B را چنین اعلام کرد و گفت: در گروه B نیز 6 تیم شهرداری بندرعباس ، عباسی تهران ، وحدت آریا تهران ، شهدای فاو گرگان ، استیل البرز تهران، خانه بسکتبال مشهد قرار گرفته اند.

دارستانی یکی از مشکلات عمده تیم اعزامی کرمانشاه را عدم وجود اسپانسر اعلام کرد و گفت : تیم هیات بسکتبال بانوان کرمانشاه با وجود اینکه جز 6 تیم برتر کشور است اما متاسفانه برای اعزام به اینگونه از مسابقات با مشکلات شدید مالی مواجه می گردد که برای این دوره از مسابقات با قول و مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان این امر میسر شده است .

دارستانی در پایان گفت : فردا در هفته اول این دوره از مسابقات ، تیم هیات کرمانشاه راس ساعت 13 بعد از ظهر به مصاف با تیم هیات بسکتبال فارس در گروه خود خواهد رفت.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ج
 
,
]
نایب رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از اعزام تیم هیات بسکتبال بانوان استان به مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور خبر داد .