درس وزنه برداری برای بوکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، قهرمانان وزنه برداری ایران از آوردگاه المپیک لندن مدال های ارزشمند و رنگارنگی برای کشورمان به ارمغان آوردند و این افتخارات نقطه اوج موفقیت های دنباله دار وزنه برداری ایران طی سال های اخیر بوده است. اما متاسفانه در بوکس با وجود استعداد و ظرفیت مناسبی که در جوانان ایرانی وجود دارد، دستاورد درخور توجهی از عرصه های بین المللی خصوصا میادین المپیک نداریم و سهم ما به جای مدال و افتخار حذف های زود هنگام و حسرت های بی پایان است.
اکنون سخن ما این است که چرا از الگوی موفق وزنه برداری در بوکس استفاده نمی کنیم؟ در وزنه برداری سال ها دچار رکود و درجا زدن بودیم تا این که یکی از مربیان تراز اول جهان را به خدمت گرفتیم. این مربی روح تازه ای در وزنه برداری ایران دمید و با استعداد یابی مناسب و به کار بستن روش های مدرن و علمی، وزنه برداری ایران را به اوج قله های افتخار رساند.
بی تردید در بوکس نیز اگر یک مربی صاحب نام جهان را به خدمت بگیریم ضمن تزریق روحیه و انگیزه مطلوب به جوانان مستعد ایرانی راه موفقیت کشورمان را در عرصه های بوکس بین المللی هموار کرده ایم. روشن است که در آغاز کار نباید انتظار معجزه داشته باشیم، اما با یک قرارداد جامع و بلند مدت و با برنامه ریزی صحیح می توان آینده دیگری برای بوکس ایران پی ریزی کرد.
استدعای علاقه مندان و دلسوزان ورزش کشور خصوصا علاقه مندان به ورزش مهیج بوکس از مسئولان فدراسیون بوکس این است که طرحی نو برای اعتلای این رشته ورزشی دراندازند و پوسته ضخیم بی تحرکی و انجماد مدیریتی را که به دور خود کشیده اند، بشکنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,

 

,

منبع:  ایپنا

,  ایپنا,

انتهای پیام/ش

]
بی تردید در بوکس نیز اگر یک مربی صاحب نام جهان را به خدمت بگیریم ضمن تزریق روحیه و انگیزه مطلوب به جوانان مستعد ایرانی راه موفقیت کشورمان را در عرصه های بوکس بین المللی هموار کرده ایم.