نجات 350 صیاد گرفتار طوفان توسط سپاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تکاوران تیپ اباعبدالله الحسین(ع) نیروی دریایی سپاه، شب گذشته موفق شدند در عملیاتی 3 ساعته جان بیش از 350 نفر صیاد در منطقه صیدگاه ماهیگیران بندرلنگه، بندرشناس، بستانه و صیادان روستاهای ساحل نشین لنگه را نجات دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در جریان این حادثه، 102 قایق ماهیگیران از خطر غرق شدگی نجات یافته و در جزیره فارور اسکان داده شدند.
,
 
,
بنا بر این گزارش، با پایان یافتن شب و فرونشستن طوفان و آرام شدن دریا، صیادان نجات یافته به منطقه صیادی و از آنجا به مناطق سکونت خود در سواحل لنگه، بستانه، شناس و روستاهای اطرف، هدایت شدند.
,
 
,
در پی این عملیات نجات، تعاونی صیادی وحدت بندرشناس طی تقدیرنامه‌ای از فرماندهی تیپ اباعبدالله الحسین(ع) نیروی دریایی سپاه به دلیل اقدام این شجاعانه‌ تقدیر کرد.
,
 
,
متن تقدیر تعاونی صیادی وحدت بندر بستانه به این شرح است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
برادر بزرگوار جناب سردار حاج صادق عمویی فرماندهی سپاه دریایی جزیره فارور
,
 
,
بدینوسیله به نمایندگی از جامعه صیادی بندر بستانه بر خود لازم می دانیم به مصداق "من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق" و به پاس خدمات مخلصانه، صادقانه و بی وقفه شما در امداد و یاری رسانی به شناورهای صیادی گرفتار در طوفان مهرماه98، صمیمانه ترین قدردانی و تشکر را به رسم ادب تقدیمتان نماییم.
,
 
,
باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات و الطاف حضرت بقیت الله(عج) باشیم و از شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کمافی السابق برادران و همکاران را از فیض وجود خویش بهره مند فرمایید.
,
 
,
سربلند باشید و پایدار، محفوظ باشید و برقرار.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
تکاوران تیپ واکنش سریع اباعبدالله الحسین نیروی دریایی سپاه جان ۳۵۰ صیاد ماهیگیر طوفان زده در حوالی جزیره فارور را نجات دادند.