رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سیدحسین بی نیاز امروز (دوشنبه) در نشست این کمیته در استانداری قزوین اظهار کرد: همواره انتخابات در کشور ایران اسلامی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده؛ ولی در شرایط اقتصادی کنونی، اهمیت آن بسیار بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: انتخابات، عرصه بروز و ظهور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی کشور است و علی‌رغم توطئه و دسیسه‌های دشمنان، همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در کشور بوده‌ایم.

,

رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات استان قزوین اضافه کرد: مردم برخلاف شایعه پراکنی دشمنان که به دلیل مشکلات اقتصادی از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دلسرد شده‌اند، پای کار آمده و در این دوره از انتخابات نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

,

این مسئول افزود: اطلاع رسانی به موقع، سریع و صحیح از جمله اقدامات ضروری در برگزاری انتخابات بوده و در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.

,

همه برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه تلاش کنیم

, همه برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه تلاش کنیم,

وی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین رصد می‌شود؛ ادامه داد: باید دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.

,

بی نیاز اضافه کرد: از شخصیت‌ها، داوطلبان، نامزدها و طرفداران آنها نیز دعوت می‌شود که با توجه به فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی تلاش کنند تا انتخابات سالم و بی حاشیه‌ای در استان برگزار شود.

,

این مسئول با تاکید بر نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت کرده و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج نماید.

,

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین نیز در این جلسه گفت: این کمیته همزمان با شروع به کار ستاد انتخابات استان تشکیل شده و فعالیت خود را با حضور نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، صدا و سیما، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده است.

,

محمد صادق خورشیدی افزود: هدف از تشکیل این کمیته هدایت افکار عمومی، جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری انتخاباتی در سطح رسانه‌ای استان و رصد روزنامه‌ها و رسانه‌های جدید بوده و در واقع این کمیته به عنوان یک اتاق فکر وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه انتخابات را برعهده دارد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات استان با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین رصد می‌شود؛ گفت: دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف‌سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.