قدردانی بسیج اساتید استان ایلام از حماسه سازان اربعین ۹۸
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام در بیانیه ای از  از حماسه سازان اربعین ۹۸ تقدیرو تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

متن بیانیه بدین شرح است:
 
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
 
اربعین امام حسین (ع) از گذشته در میان شیعه و تقویم وفاداران به امام حسین(ع) اعتبار داشته و شناخته شده است.
 
سنتی که امروز در کربلا و بعد از هزاران سال با قدرت و با حضور میلیونی دلدادگان امام حسین(ع) بر پا است.
اجتماع عظیم و میلیونی اربعین به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است.
 
اربعین چون جاذبه و مغناطیسی همه دل ها را از اقصی نقاط عالم به سوی خود مجذوب کرده و به بزرگ ترین منبع قدرت نرم جهان اسلام و تشیع تبدیل کرده است، ولایت مداری، عشق، و دلدادگی، وحدت و همدلی، مردم داری، مدیریت جهادی، سبک زندگی علوی، و.. در آن موج می زند.
 
در اربعین همه ی آزادیخواهان و حق خواهان با تأسی از حسین (ع) ریشه کنی ظلم را در جهان فریاد می زنند. زائران کوی دوست با خود سازی و دگر سازی جامعه نمونه مهدوی را به جهانیان عرضه می دارند.
 
راهپیمائی میلیونی اربعین در سال 1398 در شرایطی برگزار شد که جبهه استکبار با بایکوت خبری آن و با فتنه انگیزی به دنبال ایجاد شکاف در جبهه مسلمانان در این اجتماع عظیم برآمد اما با هوشیاری مسلمانان خاصه ملت بزرگ عراق این توطئه خطرناک نیز ناکام ماند و بار دیگر اربعین با شکوهتر از هر سال در کمال همدلی، آرامش، و امنیت برگزار شد.
 
حضور میلیونی هم وطنان عزیزمان در این اجتماع عظیم به این راهپیمایی حال و شکوه خاصی داده  است، ایران اسلامی معطر به نام و یاد حسین (ع) از این چشمه فیاض بهره مند گشته و موجب ارتقا قدرت و عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در جهان امروزی گردیده است.
 
استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات و پایتخت عشق و دلدادگی از زائران حسینی چون نگینی در آسمان ایران می درخشد و نام وآوازه ایلام و مهران را در ژئوپولتیک شیعه پررنگ و پر آوازه ساخته است.
 
بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام ضمن سپاس بی دریغ از الطاف الهی به خاطر برپایی این اجتماع عظیم و میلیونی مراتب سپاس و امتنان خود را از هدایت های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در برپایی این مراسم بزرگ معنوی اعلام می دارد.
بی شک در این هنگامه، عشق و خدمت مدیران و مسئولان استان ایلام خاصه مردم مؤمن و ولایی استان نقش بی بدیل و انکار ناپذیر داشته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام به مصداق من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق از تلاش ها و مساعی مسئولان استانی، خاصه حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، استاندار محترم ایلام، سردار شاکرمی فرمانده محترم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و مجموعه پاسداران و بسیجیان سخت کوش، ستاد مرکزی اربعین استان، مدیران کل ادارات و نهادهای انقلابی، فرماندهان محترم نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران محترم مواکب، اصحاب رسانه، علما و روحانیت معظم، صدا و سیما، کادر درمانی، نیروهای خدماتی و امدادرسان، اقشار مختلف مردم عزیز و ... مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز داشته و امید دارد از رشحات معنوی و فرهنگی این منبع فیض همواره بهره برداری شایسته صورت پذیرد.
بی شک ایجاد مرکزی برای رصد تحولات اربعین در ابعاد مختلف و زمینه سازی برای تعالی این اجتماع عظیم در سال های بعد باید از اولویت های متولیان و برنامه ریزان اربعین باشد. انشاالله
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
بسیج اساتید دانشگاه های استان ایلام در بیانیه ای از از حماسه سازان اربعین ۹۸ تقدیرو تشکر کرد.