جهانی‌شدن شعار «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری کشید/کنگره عظیم اربعین آغازی برای ساخت تمدن اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به شکست حصر رسانه‌ای اربعین و ترند شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه‌های اجتماعی، گفت: کار حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا و تبیین حرکت و قیام امام حسین(ع) تا اربعین حسینی سبب ماندگاری حماسه عاشورا شد و در واقع حضرت زینب(س) رسالت امام حسین(ع) را ادامه داد و از تحریف اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: واقعه عاشورا یک جریان حقی بود که قبل از عاشورا شروع و در روز عاشورا تکمیل شد و این حماسه زیربنایی برای حرکت جبهه حق در تاریخ شد.

,

وی با بیان اینکه جریان اربعین حسینی به گفته مقام معظم رهبری یک کنگره عظیم است که همه دوستداران امام حسین(ع) را هر ساله دور هم جمع می کند، گفت: امروز پس از گذشت سالها از حماسه عاشورا نه تنها نور حق خاموش نشده است بلکه ما در اربعین حسینی می بینیم قیام عاشورا همچنان حی و زنده است و این چراغ پر فروغ تر از گذشته در امت های اسلامی می درخشد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز شاهد برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی با حضور۲۰ میلیونی از ملت های مختلف با مذاهب گوناگون هستیم که این کنگره کاملا مردمی برگزار می شود و مردم ارادت خود را نسبت به خاندان پیامبر(ص) در این کنگره ابراز می کنند.

,

کریمی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است اظهار کرد: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.

,

وی با اشاره به تحرکات دشمن برای انزوا بردن حرکت عظیم اربعین حسینی بیان کرد: جریان های استکباری با رسانه های وابسته ای که داشتند با مقاومت کردن علیه جریان عظیم اربعین حسینی قصد ایجاد تفرقه و برهم زدن امت مسلمان را داشتند که این کار با تمهیدات نائب امام زمان(ع) مقام معظم رهبری خنثی شد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی جهانی شدن شعار «حب الحسین یجمعنا» را آغاز کار امت اسلام برای تشکیل تمدن اسلامی خواند و افزود: این شعار یک شعار راهبردی بود وحدت امت اسلامی را بیش از گذشته تقویت کرد و تمام تلاش های دشمنان قسم خورده را در نطفه خفه کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: اربعین حسینی یک شروع برای خلق حماسه های دیگر حسینی است و همانگونه که امت اسلامی در این اربعین حسینی این رویداد عظیم را خلق کردند باید حماسه های دیگر را نیز خلق کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری فتح خرمشهرها باید استمرار داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است گفت: امسال با مطرح شدن شعار جهانی «حب الحسین یجمعنا» خط بطلانی بر حرکت های مذبوحانه جریان های استکباری، صهیونیستی و منحرف از اسلام کشید.