افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین منطقی، مسئول مرکز فضای مجازی ناحیه مقاومت سپاه همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام این خبر افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس ویژه دبیران و دانش آموزان در همدان افزود: نخستین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس به همت مرکز فضای مجازی ناحیه همدان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج سپاه همدان و سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: افتتاحیه این دوره ۲ آبانماه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان در حوزه موضوعاتی همچون سواد رسانه و بازی های رایانه ای و امنیت کاربران و شبکه های اجتماعی و غیره برگزار می گردد.

,

منطقی تصریح کرد: اساتید این دوره از اساتید برجسته کشوری و استانی و متخصصین حوزه شبکه های اجتماعی و سواد رسانه ای هستند و افراد شرکت کننده در این دوره دبیران و دانش آموزان و والدین آنها در مدارس منتخب شهرستان را تشکیل می دهند.

,

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره گفت:هدف ما تقویت خانواده ها و دانش آموزان در حوزه سواد رسانه است و همچنین در پایان این دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر در حوزه تخصصی سواد فضای مجازی اهدا خواهد شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول مرکز فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت:مراسم افتتاحیه دوره سواد رسانه ای و فضای مجازی مدارس ویژه دبیران دانش آموزان و والدین منتخب شهرستان همدان با حضور مسئولان و مدیران استانی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود .