برگزاری رزمایش بسیجیان آذربایجان غربی با حضور ۶۴ گردان بیت‌المقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار الله‌وردی داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج آذربایجان‌غربی روزهای پنجشنبه و جمعه نهم و دهم آبان‌ماه و با حضور ۶۴ گردان در مناطق عمومی شهرستان‌های مختلف این استان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: اصلی‌ترین محورهای اجرایی در این رزمایش شامل دفاعی، امنیتی و خدمت‌رسانی است که با برگزاری صبحگاه مشترک، فعالیت‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار و نیز اجرای تاکتیک‌های نظامی برگزار می‌شود.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: مرحله نخست این رزمایش با تجمع بسیجیان در مراکز تعیین شده از جمله حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج آغاز می‌شود و با اجرای کلاس‌های آموزشی در مراکز اردوگاهی ادامه می‌یابد.

,

وی، ادامه داد: روز دوم این رزمایش نیز پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با حضور در نماز جمعه پایان خواهد یافت.

,

سردار داداش‌زاده، بیان داشت: ایجاد امنیت پایدار مردم‌پایه، نمایش اقتدار و ارتقای توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس و نیز تمرین فراخوانی یگانی و حفظ و انسجام سازمانی از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با حضور ۶۴ گردان در سراسر این استان برگزار می‌شود.