سناریوی استکبار جهانی، برای نابودی محور مقاومت شکست خواهد خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیوضی، کارشناس مسائل سیاسی  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: درگیری های داخلی لبنان و عراق، حمله ترکیه به شمال سوریه و سفر مایک پمپئو به سرزمین های اشغالی و.. شاید به ظاهر تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند اما همگی آنها در راستای یک هدف مشخص می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: درگیری هاو اغتشاشات اخیر عراق بیشتر در بغداد و شهر‌های شیعه‌نشین جنوب عراق که تقریباً آرام ترین شهر ها هستند و تنها مناطقی هستند که داعش قدرت نفوذ و تخریب را در آن نداشت جریان دارد و اعتراض کنندگان ؛ جمهوری اسلامی را دلیل اصلی مشکلات اقتصادی در عراق معرفی می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در مجموع حوادث عراق و لبنان اگر چه با تفاوت های کمی همراه است اما در نهایت محور مقاومت، دولت شیعه عراق، حزب الله لبنان و در نهایت نفوذ ایران بر این دو کشور را هدف قرار داده است .

,

وی همچنین بیان کرد: خروج آمریکا از شمال سوریه چراغ سبزی به ترکیه نشان داد تا به کردهای شمال سوریه حمله کند ؛ اما این را باید مدنظر داشت که ترکیه یکی از همپیمانان محور مقاومت در منطقه بوده و با این اقدام مقابل محور مقاومت قرار می گیرد و در نتیجه موجب تضعیف آن خواهد شد.

,

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن تصریح نمود: سیاست های تجزیه طلبانه و مخرب علیه محورمقاومت و در راس آن ایران سالهاست که در اندیشکده‌های آمریکا پیگیری می شود و در قالب طرح‌های مختلفی از جمله خاورمیانه جدید و معامله قرن در حال پیگیری است اما با راهبرد مقاومت فعال و هوشیاری مردم منطقه به شکست انجامیده است .

,

وی در نهایت عنوان کرد: واکاوی تحولات منطقه نشان می‌دهد که نه تنها غرب بلکه رژیم منحوس صهیونیستی و عربستان سعودی و... نیز در رقم زدن آینده آن جایی نخواهند داشت و منطقه از آن محور مقاومت خواهد بود و دشمنان اسلام باید بدانند همان طور که خدواند در قرآن فرموده : مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین . مکر دشمنان به خودشان بازخواهد گشت و پیروزی نهایی از آن سپاه اسلام خواهد بود .

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحولات اخیر منطقه ؛ اظهار داشت : دشمنان اسلام پس از شکست در صحنه های مختلفی که با محور مقاومت درگیر هستند، این بار سناریوی دیگری را برای نابودی آن طراحی کرده اند.