باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان دلفان منهدم شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادامه عملیات های ضربتی خود برعلیه باندهای مهم توزیع مواد مخدر و صنعتی موفق شدند یک باند فعال دیگر را منهدم و مقدار ۵٫۱ کیلوگرم شیشه و ۱۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این باند مواد مخدر، محموله را از تهران بارگیری و به مقصد دلفان در حرکت بود که با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره اطلاعات دلفان، این باند منهدم شد.

,
,

اعضای این باند مواد مخدراز ابتدای فعالیت خود تا زمان دستگیری در رصد اطلاعاتی قرار گرفته بودند و قبل از اینکه به مقصد برسند در مبادی ورودی شهرستان دلفان در منطقه گاماسیاب محور نورآباد -نهاوند مورد ضربه قرار میگیرند .

در جریان این عملیات دو نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شده است؛ اداره اطلاعات شهرستان دلفان با اخطارجدی به باندهای تهیه و توزیع موادمخدر و سوداگران مرگ اعلام کرد، دلفان محل امنی برای فعالیت آنان نیست و به شدت با سوداگران برخورد خواهد کرد .

اداره اطلاعات شهرستان دلفان در یک سال گذشته اقدامات چشمگیری در راستای دستگیری اعضای باندهای مهم توزیع کننده مواد مخدر و صنعتی داشته است، اقتدار و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دلفان در شناسایی سرشاخه های اصلی و انهدام باندهای مهم تولید کننده و توزیع کننده مواد صنعتی و مخدر، موجب شده این منطقه برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن باشد.

,
,
,
,
,


ماموران اداره اطلاعات دلفان در یک سال گذشته حدود ۱۲ عملیات جداگانه داشته اند که موفق به کشف حدود دو هزار و ۳۰ کیلوگرم انواع مخدر و مواد پیش ساز مواد مخدر و صنعتی شده اند که آمار کشفیات چشمگیر است.

,
,

انتهای پیام/

]
باند بزرگ مواد مخدر در شهرستان دلفان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم و بیش از 5 کیلو گرم شیشه و 10 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.