«محسن هاشمی» کاندیدای مجلس می‌شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی پیش از آغاز صد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات جلسه روز گذشته خود با محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید پرداخت و گفت: دیروز به دعوت فراکسیون امید جلسه‌ای را با حضور آقایان الویری، رسولی و همچنین ۴۰ تن از نمایندگان برگزار کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه قرار بود تا نظر شورا در خصوص جدایی ری از تهران را در این جلسه اعلام کنیم عنوان کرد: جلسه با تأخیر برگزار شد و البته، چون قرار بود صحن علنی مجلس برگزار شود این امکان وجود نداشت که زمان بیشتری را اختصاص دهیم. به همین دلیل و البته من هم با تأخیری نیم‌ساعته به جلسه رسیدم و تعدادی از افراد صحبت‌های خود را مطرح کرده بودند.
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در این جلسه فرماندار و نماینده استاندار صحبت‌هایی را مطرح کردند. فرماندار ویژه ری با جدایی ری از تهران موافق بود، اما نماینده استاندار قوانینی را مطرح و عنوان کرد که امکان جدایی ری از تهران وجود ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه آقای الویری هم با این موضوع اعلام مخالفت کرد تصریح کرد: جلسه نتیجه خاصی را به دنبال نداشت، اما در آنجا به شوخی مطرح شد، چون ری دارای سابقه ۸۰۰۰ ساله است و تهران سابقه ۲۰۰ ساله دارد بهتر است اسم تهران را عوض کنیم و آن را ری بگذاریم.
,
 
,
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت امضای حکم رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حضورش در شورای شهر تهران (روز یکشنبه) توضیح داد: آقای امرودی مشاور هستند و همیشه به ساختمان شورا رفت‌وآمد دارند. البته من هنوز حکم ایشان را ندیده ام.
,
 
,
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شنیده می‌شود شما در حال فعالیت برای حضور در مجلس آینده هستید گفت: جوسازی نکنید.
,
 
,
منبع: میزان
]
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شنیده می‌شود شما در حال فعالیت برای حضور در مجلس آینده هستید گفت: جوسازی نکنید.