امام جمعه ساری معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم معارفه حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه جدید ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران و آیین تقدیر از تلاش های آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان صبح پنجشنبه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ساری آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و خدمات ۴۰ ساله آیت الله طبرسی در استان اظهار داشت: اکثر پروژه های بزرگی که در استان انجام شد ناشی از خدمات آیت الله طبرسی بوده است و همه بزرگان و عالمان استان در راستای وفاق و همدلی در استان تلاش کرده اند.
,
 
,
وی با آرزوی سلامتی برای آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: پرهیز از اختلافات و حاشیه سازی از جمله ویژگی های برجسته آیت الله طبرسی بوده است و امروز نیز بیش از زمانی نیازمند وفاق و همدلی در استان هستیم.
,
 
,
حسین زادگان با تبریک انتصاب حجت الاسلام لائینی به عنوان امام جمعه جدید ساری، اظهار داشت: با توجه شناختی که از ایشان داریم، مشی ایشان نیز وفاق و همدلی برای توسعه استان است.
,
 
,
استاندار مازندران با تقدیر از عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان مازندران در حوزه های مختلف و تخصیص بودجه برای تکمیل طرح های ورزشی و یا نیروگاه های زباله سوز یادآور شد: موضع پسماند در استان مازندران نیازمند توجه ویژه است و امیدواریم با حمایت های لازم این مسئله حل شود.
,
 
,
وی با عنوان اینکه به دلیل بالابودن سطح آب های زیرزمینی، دفن زباله در استان مشکل زا است افزود: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان دولت برای تکمیل زباله سوزهای استان و مدیریت پسماند درنظر گرفته است.
,
 
,
استاندار مازندران با بیان اینکه ۸۰ درصد سواحل استان آزادسازی شده است تصریح کرد: آن قسمت از ساحل که در اختیار دستگاه های دولتی است نیازمند دستور ویژه برای آزادسازی است.
,
 
,
حسین زادگان یادآور شد: مازندران فقط متعلق به استان نیست و سالانه ۵۰ میلیون نفر به استان سفر می کنند و نیازمند توجه ویژه است.
,
 
,
وی با اشاره به مسائل پس از سیل و خسارت های آن افزود: هنوز در حوزه بازسازی نیازمند حمایت ویژه هستیم.
,
 
,
استاندار مازندران با عنوان اینکه مازندران تنها استان ساحلی است که منطقه آزاد آن به تاخیر افتاده است تصریح کرد: برای تصویب این منطقه آزاد نیازمند حمایت هستیم.
,
 
,
وی رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: با ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کارخانه های زیادی از جمله نساجی از رکود خارج شده است.
,
 
,
استاندار مازندران درباره نرخ مشارکت اقتصادی استان آن را ۴۳.۸ درصد بیان کرد و گفت: ضریب اشتغال نیز در استان نیز افزایش یافته است.   
,
 
,
منبع: مهر 
,
 
,
 
]
حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در مراسمی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران معرفی شد.