اعزام ۷۴ دانش‌آموز دختر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مختاری در حاشیه اعزام دانش‌آموزان نهاوندی به راهیان نور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک کار فرهنگی مؤثر در دستور کار سپاه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان استقبال بسیار خوبی از برگزاری اردوهای راهیان نور دارند و تأثیرگذاری مطلوبی نیز داشته است.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی باعث ایجاد روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین نسل جوان می‌شود و دانش‌آموزان از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

,

وی گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس تعداد ۷۴ دانش‌آموز دختر مدارس متوسطه نهاوند در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

,

مختاری عنوان کرد: این دانش‌آموزان در قالب دو اتوبوس به همراه روحانی و راوی دوران دفاع مقدس به این اردو اعزام شدند.

,

وی بیان داشت: دانش‌آموزان در این اردوی دوروزه از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد و دیگر مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.

,

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با آغاز سال تحصیلی در مراحل مختلف اعزام اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف بسیج در دستور کار قرارگرفته است.

,

وی اظهار داشت: در روزهای آینده نیز دانش‌آموزان پسر نیز به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و این روند تا پایان سال در چندین نوبت انجام خواهد شد.

,

مختاری در پایان گفت: با همکاری با آموزش‌وپرورش این اردوها تداوم خواهد داشت چون نسل جوان در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد و برگزاری اردوهای راهیان نور در نقطه مقابل این تهاجم نرم دشمن قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه نهاوند گفت: باهدف آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از مناطق عملیاتی تعداد ۷۴ دانش‌آموز دختر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام شدند.